משרד רה"מ והסוכנות היהודית משיקים "מלשינון" למניעת התבוללות

את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

משרד ראש הממשלה והסוכנות היהודית יוצאים למאבק בהתבוללות, וישיקו הערב קמפיין פרסום בעלות של 600 אלף דולר לפרויקט "מסע" שהם מפעילים ובו ייקרא הציבור להירתם למניעת נישואי תערובת בקרב צעירי יהדות התפוצות.

הקמפיין קורא לישראלים להעביר לידי אנשי "מסע" פרטים על מכרים יהודיים בחו"ל, במטרה שייצרו איתם קשר להביאם לביקור ממושך בארץ. הקמפיין חושף גם את הארגון העומד מאחורי מודעות הנעדרים lost שהופיעו בימים האחרונים בעיתונות ובטלוויזיה.

את המהלך ההסברתי מוביל יועץ התקשורת מוטי שרף, בשיתוף עם משרד הפרסום דרורי-שלומי. שרף, אשר מוביל את קמפיין "ישראל מתייבשת" והמשכו "חייבים להציל את הכינרת": "ניתן להשוות את תופעת ההתבוללות למשבר המים. אף שמדובר בבעיה אקוטית, אשר כולם יודעים שהיא שם והיא ברמה של סכנה קיומית, הציבור בישראל מגלה כלפיה אדישות, משום שהתהליך הוא איטי ולא דרמטי, רחוק מהעין. לכן, על מנת לשבור את מחסום האדישות, בחרנו במהלך הסברה שפוגע בבטן הרכה של הציבור."

במסיבת עיתונאים שקיימנו הבוקר טענה מנכ"ל מסע, איילת שילה-תמיר, כי "עתידו של העם היהודי על סף צמיחה שלילית". כמו כן הוצג מחקר אחרון של המכון למדיניות תכנון העם היהודי, ולפיו הממוצע עומד כיום על למעלה מ-50% נישואי תערובת של צעירים לא יהודיים בעולם. בצפון ארה"ב אחוז ההתבוללות מגיע לכדי 50%.