ההפסד אתמול (שבת) של נבחרת ישראל לנבחרת לטביה (1-0), שסתם את הגולל על סיכויי ההעפלה למונדיאל 2010, רשם רייטינג ממוצע של 18.6% בקרב משקי בית יהודיים.
ההתמודדות, ששודרה בערוץ 2, הפכה לשנייה הכי פחות נצפית בקמפיין הנוכחי, אחרי משחק החוץ בלטביה מאוקטובר 2008, שהביא 18.4%. המשחקים הנצפים ביותר בקמפיין הנוכחי התקיימו מול יוון בבית (27.3%), יוון בחוץ (24.3%), לוקסמבורג בחוץ (21.1%), מולדובה בחוץ (20.3%) ושווייץ בבית (18.8%). הרייטינג הממוצע בקמפיין הנוכחי עומד על 21.25%.
כל המשחקים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 שודרו על-ידי רשת, שמשלמת כמיליון שקל עבור כל משחק. כעת, זכיינית ערוץ 2 נותרה "תקועה" עם שלושה משחקים חסרי עניין וחשיבות של הנבחרת הישראלית, שלא צפויים להניב נתוני צפייה טובים. הראשון מביניהם ייערך כבר ביום רביעי מול לוקסמבורג, השניים הנוספים בחודש הבא מול שווייץ ומולדובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.