גם האוהדים התייאשו: רק 18.6% רייטינג להפסד הנבחרת מול לטביה

ההפסד אתמול הפך למשחק השני הכי פחות נצפה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 ■ זכיינית ערוץ 2 רשת, שרכשה את זכויות השידור של הקמפיין עבור כמיליון שקל למשחק, "תקועה" כעת עם 3 משחקים חסרי חשיבות

ההפסד אתמול (שבת) של נבחרת ישראל לנבחרת לטביה (1-0), שסתם את הגולל על סיכויי ההעפלה למונדיאל 2010, רשם רייטינג ממוצע של 18.6% בקרב משקי בית יהודיים.

ההתמודדות, ששודרה בערוץ 2, הפכה לשנייה הכי פחות נצפית בקמפיין הנוכחי, אחרי משחק החוץ בלטביה מאוקטובר 2008, שהביא 18.4%. המשחקים הנצפים ביותר בקמפיין הנוכחי התקיימו מול יוון בבית (27.3%), יוון בחוץ (24.3%), לוקסמבורג בחוץ (21.1%), מולדובה בחוץ (20.3%) ושווייץ בבית (18.8%). הרייטינג הממוצע בקמפיין הנוכחי עומד על 21.25%.

כל המשחקים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 שודרו על-ידי רשת, שמשלמת כמיליון שקל עבור כל משחק. כעת, זכיינית ערוץ 2 נותרה "תקועה" עם שלושה משחקים חסרי עניין וחשיבות של הנבחרת הישראלית, שלא צפויים להניב נתוני צפייה טובים. הראשון מביניהם ייערך כבר ביום רביעי מול לוקסמבורג, השניים הנוספים בחודש הבא מול שווייץ ומולדובה.