חברת דואר ישראל נכנסת לתחום השיווק הקמעונאי - ותספק פתרונות תקשורתיים, פיננסיים ואחרים. החברה הגיעה להסכם עם חברת טלראן תקשורת, לשיווק ממירים דיגיטליים לטלוויזיה בכ-160 סניפים ברחבי הארץ, ובאמצעות אתר האינטרנט ומוקד השירות שלה.
בשלב ראשון יסופקו כ-20 אלף מכשירים לחברת הדואר. הממירים לטלוויזיה ומחשב נייד לקליטת שידורי טלוויזיה דיגיטליים קרקעיים מיועדים לקליטת הערוצים 1, 2, 10, 33 וערוץ הכנסת, ללא צורך בהתחברות לחברת הכבלים.
עלות הממירים שיימכרו באמצעות דואר ישראל: ממיר לטלויזיה - 399 שקל, ממיר למחשב נייד - 219 שקל.
לדברי אבי הוכמן, מנכ"ל חברת הדואר: "כבר כיום ניתן לקלוט את שידורי הערוצים הייעודיים בכ-80% מבתי-האב שירכשו את הממיר. מערך התמיכה הטכנית הטלפונית של חברת טלארן יסייע ללקוחות להתקין את המכשיר לקליטה איכותית. כמו כן, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בודקת בימים אלה את האזורים שבהם הקליטה חלשה, ומוסיפה משדרים בהתאם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.