הנקראות ביותר

אנה ווינטור, עורכת "ווג", נבחרה לעורכת המשפיעה ביותר על עולם האופנה

ווינטור, ששימשה השראה לדמות העורכת האגרסיבית בסרט "השטן לובשת פראדה", העפילה למקום הראשון בדירוג השנתי של "פורבס", לאחר שאשתקד זכתה במקום השני בלבד

כשמדובר בשינוי העדפותיהם של קורבנות האופנה, יש לציין שהשנה קשה מאוד להיכנס לנעליה המהודרות של אנה ווינטור, העורכת הראשית של "ווג".

המגזין "פורבס" הכתיר השנה את ווינטור לעורכת האופנה המשפיעה ביותר. לפי המגזין, "בהתחשב בעלייה באזכורי המדיה ובגידול החד ביותר לעומת אשתקד בתפוצה, אין להכחיש כי אנה ווינטור הפכה ב-12 החודשים האחרונים לשיחת היום בעולם הקמעונאות והאופנה".

ווינטור, ששימשה השראה לדמות העורכת האגרסיבית בסרט "השטן לובשת פראדה", העפילה למקום הראשון בדירוג השנתי של "פורבס", לאחר שאשתקד זכתה במקום השני בלבד.

דירוג "פורבס" משקף את מידת ההשפעה של העורכים של מגזיני האופנה על התעשייה, שמגלגלת בארה"ב 200 מיליארד דולר בשנה.

במקום השני השנה ניצבת עורכת "גלמור", סינדי לייב, שאשתקד החזיקה במקום הראשון, לאחר שהגדילה את תפוצתו לרמה הגבוהה ביותר אי-פעם. במקום השלישי נמצאת עורכת "אל", רוברטה מאיירס, שאשתקד חלקה את המקום השני עם ווינטור.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות