"למטייל" עוברת לאון-ליין: משקיעה 1.1 מיליון דולר באתר מחודש

החברה תיכנס גם לתחום המסחרי ותשיק מערכת לאיתור שירותי תיירות אטרקטיביים ברשת

קבוצת "למטייל" השיקה היום (ה') את האתר החדש של הקבוצה, עליו עבדו במשך כשנתיים, בעלות מוערכת של כ-1.1 מיליון דולר. האתר החדש יציע מערכת קרדיטציה, שתאפשר לגולשים שתורמים תוכן לאתר או לצרכנים לזכות בנקודות, ולרכוש באמצעותן מוצרים מחנויות "למטייל".

חידוש נוסף עליו הודיעה הקבוצה הוא כניסה לתחום המסחרי, כאשר בתחילת 2010 תושק באתר מערכת לאיתור עסקאות והזמנות שירותי תיירות של "למטייל", בדומה לסוכנויות הנסיעות המקוונות. האתר יסרוק ויציע לגולשים את העסקאות ברשת שנראות בעיניו הטובות ביותר, ויאפשר קישור לביצוע הזמנות, לצד רכישת ביטוח לטיולים. החברה תגזור עמלה על התיווך.

לדברי יובל לימון, מנכ"ל קבוצת "למטייל", "קבוצת למטייל רואה את האתר כמנוע צמיחה מרכזי שלה בשנים הבאות. אנו מסתכלים על האתר כמוצר ייצוא, לשיווק הגולש הישראלי בפני מדינות או חברות המעוניינות לפנות אל התייר הישראלי כאל קהל יעד".

עוד הוסיף לימון כי בהמשך לשיתופי-פעולה הנקשרים בימים אלה עם גורמים בינלאומיים גדולים, יתורגם אתר למטייל למספר שפות.

אתר "למטייל" הוקם בשנת 1999, והוא נחשב לאתר המטיילים הגדול בישראל, שמציע את שירותי התוכן שלו למשתמשים רשומים בחינם.

לדברי הקבוצה, כ-850 אלף גולשים שונים מבקרים באתר מדי חודש, ו-350 אלף גולשים נרשמו לאתר. באתר יכולים הגולשים להקים אתרי טיול פרטיים, להאזין לפודקאסטים רלוונטיים ולחפש מטיילים אחרים על בסיס המערכת החברתית של האתר.