קרן המנוף אוריגו תשקיע 105 מיליון שקל בהכשרת הישוב

הקרן המנוהלת ע"י רו"ח גבי טרבלסי תעניק הלוואה לחברה שבשליטת משפחת נמרודי לתקופה של שבע שנים צמוד למדד ובריבית שנתית קבועה של 7.5% ■ בחודש יוני הכשרה קיבלה הלוואה של 105 מיליון שקל מקרן "בראשית"

קרן אוריגו, המנוהלת על-ידי רו"ח גבי טרבלסי, מודיעה היום (א') על השקעה ראשונה. הקרן תעמיד לרשות חברת הכשרת הישוב שבשליטת משפחת נמרודי, הלוואה לתקופה של שבע שנים בסך 105 מיליון שקל, צמוד למדד בריבית שנתית קבועה של 7.5%. ההלוואה מגובה בקבלת בטחונות ועמידה בהתניות פיננסיות. בנוסף, הקרן קיבלה אופציות למניות הכשרת הישוב.

רו"ח טרבלסי, השותף המנהל של אוריגו, אמר: "אסטרטגיית ההשקעות של אוריגו מתמקדת בביצוע השקעות בחברות ראויות בעלות פוטנציאל השבחה ואשר עיקר פעילותן בישראל. השקעה זו של הקרן תואמת את מדיניות זו ואנו מאמינים שבאמצעותה נסייע לחברה בהשבחת פעילותה".

הכשרת הישוב, חברת החזקות ציבורית ותיקה הפעילה כבר 100 שנים, מתמקדת בתחום הנדל"ן, המלונאות והתקשורת. החברה מחזיקה, בין היתר, בקניון "שבעת הכוכבים", בעיתון "מעריב" (61%) ובנכסי נדל"ן בפולין ובקנדה.

אוריגו הינה קרן מנוף המתמחה במחזור חובות, הענקת אשראי וביצוע השקעות בחברות ישראליות, המגייסות מקורות מימון על מנת לקיים ולפתח את פעילותן. את ההשקעה בהכשרת הישוב הוביל רו"ח גיא זוקין, ממייסדי הקרן.

נציין, כי הלוואה זו היא בהמשך להלוואה של 105 מיליון שקל שקיבלה הכשרת הישוב מקרן המנוף "בראשית" בשלהי חודש יוני, לתקופה של 5 שנים. בחודש שעבר חתמה החברה על הסכם מימון בסך 86 מיליון שקל לפרויקט קניון שבעת הכוכבים בעיר טנג'יר שבמרוקו, הכולל גם מלון בן 240 חדרים. הסכם מימון זה הצטרף לסכום של 318 מיליון שקל שהצליחה החברה לגייס תוך חודשיים.