קמן מאמינה במים: רוכשת 25% מפעילות חברת מי-רם תמורת כ-2 מ' ש'

זאת, חודשיים בלבד לאחר שרכשה את פלעד ■ מי-רם, העוסקתבניהול תשתיות מים וחשמל בהתיישבות הכפרית בישראל, סיימה את 2008 עם הכנסות של 64.3 מיליון שקל

כחודשיים לאחר רכישת פעילות חברת פלעד, קבוצת קמן , שבשליטת איש העסקים, רוני אלרואי, ממשיכה בהרחבת פעילותה בתחום המים. קמן הודיעה היום כי החברה הבת, מנדלסון ש. בר, רכשה כ-25% מחברת מי-רם מים ותשתיות, תמורת כ-2 מיליון שקל.

מתוך התמורה, כ-1.7 מיליון שקל ישולמו במועד השלמת העסקה וכ-300 אלף שקל נוספים ישולמו למוכרים בכפוף לעמידת מי-רם בתוצאות כפי שנקבע בהסכמים.

חברת מי-רם הינה החברה הפרטית המובילה בניהול תשתיות מים וחשמל בהתיישבות הכפרית בישראל, ועוסקת בעצמה ובאמצעות גופים המוחזקים על-ידה בתחום של ניהול וטיפול בתשתיות מים וחשמל עבור עשרות ישובים ומוסדות בישראל ובתשתיות נוספות, לרבות ביוב ותקשורת. הפעילות הנרכשת של מי-רם הינה סינרגטית לפעילות חברת מנדלסון ש. בר, שכן מדובר על קו מוצרים משלים.

מי-רם סיימה את 2008 עם הכנסות בסך של 64.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-36.1 מיליון שקל בשנת 2007, ולצד זאת, גדל הרווח הגולמי של החברה ב-2008 ל-5.8 מיליון שקל, לעומת 2.3 מיליון שקל בשנת 2007. הרווח התפעולי של החברה ב-2008 עלה ל-1.5 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של כ-354 אלף שקל בשנת 2007, ואילו בשורה התחתונה עברה החברה בשנת 2008 לרווח נקי בסך של כ-100 אלף שקל, לעומת הפסד של 1.4 מיליון שקל בשנת 2007.

מנדלסון ש. בר, מקבוצת קמן אחזקות, עוסקת במסחר ושיווק של צנרת ואביזרי צנרת, למגוון שימושים, לרבות תשתיות, ותעשיות הכימיה, הפטרוכימיה, הפרמצבטיקה, המזון והבנייה. מנדלסון פועלת הן בשוק הישראלי, והן בארה"ב באמצעות חברת Dodson Global Inc, הפועלת בתחום צנרת ואביזרי צנרת המשמשים חברות אנרגיה ותשתיות בלחצים גבוהים. לפני כחודשיים מנדלסון-ש. בר הרחיבה את עסקיה בתחומי הצנרת, המים והתשתיות בישראל כאשר רכשה את הפעילות של חברת פלעד מידי חברת אברות תעשיות תמורת 5.6 מיליון שקל. הפעילות הנרכשת כוללת קווי ייצור ומלאי, בעיקר בתחומים של מוצרי פוליאתילן ו-PVC, המשמשים למגוון שימושים בינהם תשתיות המים והזורמים.

גיורא ענבר, מנכ"ל קבוצת קמן אחזקות ויו"ר מנדלסון ש.בר, אמר היום: "פעילות חברת מי-רם בתחומי טיהור והתפלת מים, שאיבה, סינון ואספקת מים לתעשייה וחקלאות תואמים את תחומי הליבה של מנדלסון אשר רואה בעסקה הנוכחית פלטפורמה ראויה להרחבת פעילותה לתחומים נוספים בכל הקשור לטכנולוגיות מים ומנוף לפתרונות ויישומים בענף המים".