חוזה לאורכית עם חברת תקשורת בהודו - המניה עלתה 2%

היקף החוזה - 4 מיליון דולר ■ מדובר בחוזה OEM עם חברת תקשורת גדולה בהודו, במסגרתו אורכית תספק לה את מוצר ה-CM-4000 שלה

החוזה בהודו לו חיכו משקיעי יצרנית ציוד התקשורת אורכית סוף סוף הגיע. החברה הודיעה היום (ב') כי חתמה על חוזה OEM עם חברת תקשורת גדולה בהודו, במסגרתו אורכית תספק לה את מוצר ה-CM-4000 שלה. היקף העסקה מוערך בכ-4 מיליון דולר.

לא מדובר בחוזה גדל עבור אורכית. כפי שפורסם ב"גלובס" בתחילת חודש אוגוסט, החוזים הגדולים הזכורים למשקיעי אורכית היו קשורים ל-CM-100, אולם החברה משקיעה בהם פחות מאמצי מו"פ והיא מתמקדת יותר במוצר ה-CM-4140, מוצר קטן יותר במיקום שונה על גבי הרשת אבל העסקאות הפוטנציאליות קטנות בהיקפם. היתרונות בשינוי האסטרטגי הזה ברורים לעין: יותר לקוחות פוטנציאליים ומחזורי מכירה קצרים.

הכנסות אורכית במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-8.2 מיליון דולר. בשוק מעריכים כי ההכנסות במחצית השנייה יסתכמו בכ-9 מיליון דולר, כך שהחוזה האמור הינו משמעותי עבור החברה. החברה הפסידה ברבעון השני של השנה 5.2 מיליון דולר על הכנסות של 4.1 מיליון דולר בלבד. בקופת המזומנים שלה שכבו בסוף הרבעון 53.9 מיליון דולר.

כיום יש לאורכית כ-10 לקוחות, אשר רובם משתמשים במערכת התקשורת הקטנה שפיתחה החברה, ה-CM-4140. בשיחת הועידה פירט תמיר את מצב ההזמנות הצפוי אצל הלקוחות אשר החברה פרסמה את שמם.