חברת "בטר פלייס" צפויה להגיע לאיזון תפעולי (Break-Even) בתוך כשנה בלבד לאחר התחלת פעילותה. כך אמר היום שי אגסי בראיון לסוכנות הידיעות "רויטרס" לקראת פתיחת תערוכת פרנקפורט מחר.
לדבריו החברה צופה לייצר "מרווחים שמנים" ממכירת "חבילות קילומטרים" של נסיעה ברכב חשמלי וטעינה והכנסות החברה יעלו על ההשקעה בתשתית וברכישת סוללות כבר מאמצע/סוף 2012.
בטר פלייס צופה להשקיע כ-150 מיליון דולר בהקמת 70-100 תחנות החלפה לסוללות.
אגסי אומר כי כדי לעבור את סף הרווחיות בטר פלייס צריכה להשיג עם הרכב החשמלי נתח של 1-2 אחוז מכלל צי הרכב של מדינת היעד ובישראל מדובר בסף בר-השגה של כ-20-30 אלף כלי רכב. הוא צופה קצב הצטרפות של כ-1000 לקוחות חדשים בחודש עם התחלת הפעילות המלאה של החברה בארץ.
במישור העסקי אמר אגסי כי החברה לא שוללת מודל עסקי שבו, ספק האנרגיה כלומר חברת החשמל תרכוש נתח בעלות בפעילות המקומית של בטר פלייס. מודל כזה כבר פועל בדנמרק, שבה ביצעה ספקית האנרגיה "דונג" השקעה אסטרטגית בפעילות הדנית של "בטר פלייס". הוא רמז כי החברה לא פוסלת הנפקה אם כי לא בשנתיים הקרובות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.