פרינג וסיקלו יעלו לגמר ה-GSMA בברצלונה

ההחלטה על הזוכים התקיימה היום אחר הצהריים בכנס JOURNEY בשיתוף ארנסט אנד יאנג ו"גלובס" ■ פרינג היא תוכנת מסרים מיידים למגוון רחב של טלפונים סלולריים ■ סיקלו המפתחת פתרונות תמסורת אלחוטיים בתחום הגלים המילימטריים

חברות פרינג וסיקלו הישראליות זכו היום אחר הצהריים לעלות לגמר תחרות המובייל של ארגון הסחר העולמי לסלולר - GSMA, שיתקיים בחודש פברואר בברצלונה. ההחלטה על הזוכים התקיימה היום אחר הצהריים בכנס JOURNEY בשיתוף ארנסט אנד יאנג ו"גלובס".

פרינג היא תוכנת מסרים מיידים למגוון רחב של טלפונים סלולריים, הכוללת חיבור למיקרוסופט מסנג'ר, לגוגל טוק, לסקייפ, icq ולתחנת הרדיו האינטרנטית Last.FM. פרינג הוקמה בשנת 2007 ויש לה 45 עובדים.

הזוכה השנייה היא חברת סיקלו המפתחת פתרונות תמסורת אלחוטיים בתחום הגלים המילימטריים המיועדים לרשתות סלולריות. אחד מצווארי הבקבוק המרכזיים בהעברת תקשורת אלחוטית רחבת פס היא בגישה לאנטנות. בנקודה זו סיקלו מציעה טכנולוגיה של גלי מיקרו ושימוש בתדרים מאוד גבוהים. סיקלו הוקמה ב-2008 ויש לה 25 עובדים.

השופטים בתחרות החליטו לתת גם אות הערכה לחברת WAZE, המציעה תוכנת ניווט הכוללת רשת חברתית של עומסי תנועה. מדובר בתוכנה המאפשרת למשתמשים לקבל בזמן אמת דיווחים על פקקים, שוטרים ותאונות דרכים ולשתף את הלקוחות האחרים בתוכנה בתמונות מתוך הפקקים.