חברת 012 סמייל נבחרה לספק את שירותי הטלפוניה למוקד השירות של אגד, אחד ממוקדי השירות הגדולים בישראל המשרת כ-50 אלף לקוחות ביממה.
בהודעה שפרסמה החברה, היא מציינת שאגד בחרה בה לתכנן, לנהל ולהטמיע את פתרון הטלפוניה הקווית על כל שלביו. פתרון הטלפוניה הקווית אשר הוגש ע"י 012 סמייל לאגד כולל שרידות מול שני מתגי טלפוניה כך ששירותי המוקד לא יפגעו במקרה נדיר בו יושבת אחד המתגים.
ירון שטיינברג סמנכ"ל החטיבה העסקית ב-012 סמייל: "הפרויקט עבור אגד מצטרף לשורה ארוכה של פתרונות טכנולוגיה מתקדמים בכלל וטלפוניה קווית בפרט עבור גופים גדולים בישראל ובכך מחזקת 012 סמייל את אחיזתה בקרב הלקוחות האסטרטגיים שלה בארץ, ביניהם עיריות גדולות, חברות ביטוח מובילות, מוסדות לימוד, עשרות קיבוצים ואלפי בתי עסק נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.