נייס קיבלה הזמנת המשך מבנק JP מורגן ב-4 מיליון דולר

לפני כולםהחברה מסרבת לחשוף את זהותו של הבנק עימו היא קיבלה את ההזמנה, אולם ל"גלובס" נודע כי מדובר ב-JP מורגן

חברת נייס , המספקת מערכות הקלטה ואבטחה לשוק האזרחי והביטחוני, הודיעה היום כי בנק גלובלי גדול, שאת זהותו היא שומרת בסוד אולם חשפה כי מדובר בבנק אמריקני "מהגדולים בעולם", העביר הזמנת המשך בהיקף 4 מיליון דולר לביצוע סטנדרטיזציה לפתרון NICE SmartCenter.

הרומן של נייס עם הבנק האמור החל בשנה שעברה, כאשר כחלק מתהליך המיזוגים והרכישות בעולם הפיננסים, הבנק רכש גוף פיננסי אחר ובחר בנייס כספק מערכת ה-NICE SmartCenter שיוטמעו בשני מוקדי שירות נוספים מבוססי VoIP ובהם אלפי נציגי שירות.

"ההחלטה האסטרטגית אשר נתקבלה לאחרונה על-ידי המוסד הפיננסי הזה, הנמנה על השורה הראשונה בעולם, לבחור ב-NICE SmartCenter כסטנדרט, היא הוכחה נוספת למובילות של נייס בבחירתה כספק הנבחר כאשר חברות תרות אחר חליפת הפתרונות הטובה ביותר לניהול האינטראקציות והעסקאות של לקוחותיהן", אמר זאבי ברגמן, מנכ"ל נייס. "המוסד האמריקני המוביל בחר בנייס כספק הנבחר על מנת למזג מרכז נתונים ראשי לניהול יעיל של צרכי עמידה בתקנות וניהול סיכונים ושיפור היעילות התפעולית".

כאמור, החברה מסרבת לחשוף את שמו של הבנק האמריקני הגלובלי הגדול, אולם ל"גלובס" נודע כי מדובר בלא אחר מאשר JP מורגן , אשר בשנה שעבר רכש, בין היתר, את בית ההשקעות בר סטרנס בסיוע של הפדרל ריזרב.

בתחילת החודש הודיעה נייס על רכישת פורטנט (Fortent) האמריקנית תמורת 73.5 מיליון דולר, חברה העוסקת במניעת פשיעה במוסדות פיננסים. הודעה זו הגיעה יום אחד בלבד לאחר שנייס דיווחה על רכישת רכישת אקסגון (Hexagon) הישראלית תמורת 11 מיליון דולר במזומן. אקסגון פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לבצע איתור סלולרי בדיוק רב, ונמצאת בשימוש ארגוני מודיעין וביטחון.