ביהמ"ש אסר על אורן זריף לפעול "לנטרול" שפעת החזירים

זריף העביר בקשה למשרד הבריאות, בה הוא מציע לטוס במסוק בשמי הארץ כאשר 5 חזירים תלויים ברגליהם בתחתית המסוק ■ עמותת תנו לחיות לחיות עתרה לביהמ"ש בבקשה לצו מניעה נגד זריף, וזה נעתר לבקשתה

בית משפט השלום בתל-אביב הוציא צו מניעה נגד כוונתו של אורן זריף, המטפל ה"על-טבעי", להטיס מסוק ולתלות ממנו חזירים - במטרה למנוע את התפשטות שפעת החזירים. עמותת "תנו לחיות לחיות" עתרה לבית המשפט, וזה נעתר לבקשתה. עכשיו זריף יצטרך למצוא דרך אחרת "לרפא" את המגיפה.

צו המניעה הזמני שהוציא בית המשפט אוסר על זריף לפעול כדי "לנטרל את שפעת החזירים".

זריף העביר לפני כשבוע בקשה למשרד הבריאות, בה הוא מציע לטוס בשמי הארץ במסוק, כאשר 5 חזירים תלויים ברגליהם בתחתית המסוק וראשם מוטה כלפי מטה. את "פעולת הניטרול" - תיכננו זריף ואנשיו לבצע מחר (ד').

עמותת "תנו לחיות לחיות" הגישה לבית המשפט בקשה לצו מניעה בעניין, על-פי חוק צער בעלי-חיים. כמו כן, העמותה ביקשה מבית המשפט להורות לזריף להעביר לשירותים הווטרינריים של מדינת ישראל כל בעל-חיים המוחזק על-ידם שלא באופן הרגיל בו מוחזקות חיות מחמד.

מכתב מיוחד לסגן שר הבריאות

זריף שלח לאחרונה מכתב לסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, בו הוא טוען כי כבר הצליח לנטרל 80% ממגיפת שפעת החזירים בעזרת כוחותיו בשיטת ה"ביו-אנרגיה". כדי לנטרל את ה-20% הנוספים של המחלה, זריף ביקש כאמור לטוס בשמי הארץ במסוק כאשר 5 חזירים תלויים ברגליהם בתחתית המסוק וראשם מוטה כלפי מטה.

למרות הבקשה המוזרה, זריף ניסה להרגיע: "כמובן שהחזירים יהיו תחת השפעה מוחלטת של הרדמה, כדי למנוע סבל מיותר מהם".

זריף אף הבהיר כיצד הוא מתכוון למגר את שפעת החזירים בכל העולם: "אזדקק למסוק כדי לטוס במשך כשעה מדי יום במקומות המועדות לפורענות שפעת החזירים, ובעזרת כוחותיי לשאוב את הווירוסים של המגפה לתוך החזירים שמונפים ותלויים מהמסוק", הסביר.