שמוליק יפרח הוא המנכ"ל והמנהל האמנותי החדש של תיאטרון באר-שבע

יפרח היה אחד המועמדים לתפקיד כבר בסבב הקודם אך לא זכה במינוי - כמו גם הבמאי משה קפטן, שהיה המועמד הנוסף הבולט למינוי בסבב הנוכחי

עכשיו זה רשמי. שמוליק יפרח, מנהל בית הספר למשחק ואמנויות הבמה בנגב, יהיה המנכ"ל והמנהל האמנותי החדש של תיאטרון באר-שבע. הוא יחליף בתפקיד את השחקן-במאי נתן דטנר, שימשיך את דרכו בתיאטרון הקאמרי אחרי ההצלחה העצומה של המחזמר "כנר על הגג" בכיכובו.

דטנר כבר עסוק בחזרות לתפקידו הבא במחזה "גטו", מאת יהושע סובול, שיועלה בתיאטרון הקאמרי בבימויו של עמרי ניצן ובהשתתפות איתי טיראן. כאמור, הוועד המנהל של תיאטרון באר-שבע קיבל פה אחד את המלצתה של ועדת האיתור שהוקמה במטרה לבחור מנכ"ל ומנהל אמנותי במקום דטנר, שכיהן בתפקיד קרוב לשש שנים.

יצוין כי יפרח היה אחד המועמדים לתפקיד כבר בסבב הקודם אך לא זכה במינוי, כמו גם הבמאי משה קפטן שהיה המועמד הנוסף הבולט למינוי בסבב הנוכחי. בסופו של דבר, כאמור, העדיפה ועדת האיתור את שמוליק יפרח.

מקורבים לוועדת האיתור טוענים כי השיקול המכריע היה קרבתו הפיזית של יפרח בשנים האחרונות לאזור הדרום, בשל תפקידו כמנהל בית הספר למשחק ואמנויות הבמה בנגב, והיכרותו העמוקה עם ההווי התרבותי של המיועדים להיות קהל הבית של תיאטרון באר-שבע. זאת בנוסף לניסיון של 15 שנים בבימוי, הוראה והפקות.