דלק נדל"ן וטראס השקעות מכרו מרכז מסחרי ב-35.7 מיליון שקל

ל"גלובס" נודע כי הרוכשת היא לנוקס ■ מדובר במרכז המסחרי "המושבה" שבגדרה ■ כל אחת מהחברות תקבל כ-17.9 מיליון שקל

חברת דלק נדל"ן , שבשליטת יצחק תשובה, וחברת טראס השקעות, בבעלות משפחת שוסטר, מכרו את המרכז המסחרי "המושבה" שבבעלותן בגדרה תמורת 35.7 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי הרוכשת היא חברת לנוקס, שבבעלות איב ביז'ו וחברת דנקרון, העוסקת בניהול ובשיווק של נכסים.

חלקן של דלק נדל"ן וטראס השקעות במרכז המסחרי היה עד כה 50% כל אחת. על כן תמורתה של כל אחת מהחברות כתוצאה מהעסקה תהיה כ-17.9 מיליון שקל.

שטחו של המרכז המסחרי, שממוקם בשדרות בן גוריון בגדרה, הוא כ-3,843 מ"ר. שטחו של החניון התת-קרקעי הוא כ-4,100 מ"ר. המרכז כולל 30 חנויות, בהן סופר פארם, סטימצקי, פוקס, מקדונלד'ס ובנק אוצר החייל.

מימוש זה מצטרף למימושים נוספים שביצעה דלק נדל"ן במהלך השנה האחרונה. בספטמבר שעבר חתמה דלק נדל"ן על הסכם למכירת שלושה נכסים מניבים בתל אביב לחברת הביטוח מגדל תמורת 275 מיליון שקל. בדצמבר היא מכרה את בניין המשרדים בית הרצל בתל אביב לבנק דיסקונט תמורת 42 מיליון שקל. במארס מכרה החברה את קניון My Center לאמות השקעות תמורת 50 מיליון שקל ובאפריל היא מכרה את חלקה במתחם הרכבת שבירושלים לאיש חנויות הדיסקאונט רמי לוי, תמורת 25 מיליון שקל.