טור דה שראפובה: 3 משחקים בדרום אמריקה עבור מיליון דולר

למרות שנת טניס חלשה שבה לא הצליחה לזכות בתואר, השחקנית הרוסייה היא עדיין מותג: הודיעה על סבב משחקי ראווה בסאן-פאולו, סנטיאגו ובואנוס-איירס

לא רק קבוצות כדורגל יוצאות למסעות שיווק בעולם במטרה להרחיב את מקורות ההכנסה. גם הטניסאית מריה שראפובה הודיעה על סבב ראווה משל עצמה - שלושה משחקים ביבשת דרום אמריקה, שצפויים להכניס לה מעל מיליון דולר.

הרוסייה תשחק שלושה משחקי ראווה מול הארגנטינית ג'יזל דולקו. המסע יתחיל במשחק ב-29 בנובמבר בסאו פאולו שבברזיל, יימשך ב-2 בדצמבר בסנטיאגו בירת צ'ילה ויסתיים ב-4 בדצמבר בבואנוס איירס.

המטרה של סוכנות IMG, שמייצגת את שראפובה, היא לצאת מדי שנה לסבב תחרויות דומה, כשהמקומות שנבחרו הם אלו ששראפובה מעולם לא שיחקה בהם בתחרויות רשמיות. שראפובה יצאה לסבב ראווה דומה בשלוש ערים ב-2005, אז בחרה את יפן.

שראפובה היא הספורטאית המכניסה בעולם, עם הכנסה של 22 מיליון דולר ב-2008, כאשר החלק העיקרי של הסכום מגיע מחוזי חסות והסכמים מסחריים.

שראפובה מסיימת את השני הכי חלשה שלה בקריירה מבחינת הישגים בטניס. היא השתתפה ב-32 משחקים רשמיים בלבד, השתתפה ב-8 טורנירים בלבד ולא הצליחה לזכות באף תואר. ההכנסות שלה מפרסים כספיים היו הנמוכות ביותר מאז פתחה בקריירה מקצוענית - 511 אלף דולר בלבד.