רמי לוי מתכוון לגדול בשנה הקרובה ב-50%: יפתח עוד 8 סניפים

כיום פועלים 16 סניפים של רשת הדיסקאונט, ובעתיד בכוונתה להגיע לסך של 30 סניפים ■ תבצע חדירה למגזר הערבי וכן למגזר החרדי, בו כבר החלה לפעול דרך סניף בית"ר-עילית ■ תגדיל את סל מוצרי המותג הפרטי

מהמצגת לשוק ההון שפירסמה היום (ג') רשת רמי לוי עולה כי החברה מציבה לעצמה יעד ניהול של 30 סניפים תחת הרשת, כאשר בכוונתה לפתוח 8 סניפים במהלך השנה הקרובה. לחברה הפועלת מזה 30 שנה יש 16 סניפים פעילים, כך שהתוכנית האסטרטגית שלה הינה לגידול של 50% כבר בשנה הקרובה.

בכוונת החברה להרחיב את מועדון הלקוחות תוך ביצוע פילוח לקוחות להשגת אפקט מקסימלי. זאת, תוך חיזוק המותג "רמי לוי" באזורי הפעילות הקיימים.

עוד מצהירה הרשת ברשימת היעדים האסטרטגיים שלה כי ברצונה לבצע חדירה גם למגזר הערבי וכן למגזר החרדי, בו כבר החלה לפעול דרך סניף בית"ר-עילית. בכוונת הרשת להגדיל גם את סל מוצרי המותג הפרטי.

יעד הרשת הינה להגדיל את היקפי הפעילות תוך שמירה על רמת הוצאות נמוכה - שמשמעה הגדלת הרווחיות.

הכנסות רשת הדיסקאונט, אשר מציגה רווחיות לאורך כל חייה, במחצית השנה הראשונה של 2009 הסתכמו בכ-611 מיליון שקל, המצביעים על שיעור צמיחה של 34.48% - לעומת שיעור של 45.17% שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. רווחיה באותה התקופה הסתכמו בכ-32.8 מיליון שקל, והם מצביעים על עלייה של 5.37% בשיעור הרווח הנקי לעומת 5.19% בתקופה המקבילה ב-2008. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת במחצית הראשונה של 2009 היה חיובי והסתכם ב-72.7 מיליון שקל.

עוד נתונים המצביעים על האיתנות הפיננסית הם הון חוזר חיובי גבוה, שהסתכם בסיום הרבעון השני בכ-106.6 מיליון שקל וגזר יחס שוטף של 1.3. לחברה חוב בנקאי זניח של 1.9 מיליון שקל ויתרות מזומן גבוהות של כ-197 מיליון שקל, המהוות כ-40% מסך המאזן.

רמי לוי מחזיק בכ-72% מהון החברה, ששוויה בשוק עומד על כ-844 מיליון שקל. מתחילת השנה זינקה מניית החברה בכ-280%.