בשורה לנהגים: מחירי הבנזין ירדו מחר בכ-2% - כ-13 אגורות לליטר

זאת בעקבות הירידה במחירי הנפט בעולם והיחלשות הדולר - כך נמסר היום ממשרד התשתיות ■ מחיר בנזין מסוג 95 אוקטן בתדלוק בשירות עצמי יעמוד על 6.19 שקלים, לעומת 6.32 כיום

בעקבות הירידה במחירי הנפט בעולם והחילשות הדולר, יוזלו מחר (ה-1 בחודש) בחצות מחירי הבנזין בתחנות הדלק בשיעור של כ-2%. כך נמסר היום ממשרד התשתיות.

מחירו של בנזין מסוג 95 אוקטן בתדלוק בשירות עצמי יעמוד על 6.19 שקלים, לעומת 6.32 כיום, הוזלה של 13 אג'. מחיר הבנזין מסוג 95 אוקטן בשירות מלא (ע"י מתדלקים) יעמוד על כ- 6.32 שקלים, לעומת 6.45 שקל כיום. כאמור, הסיבה לירידה במחירי הבנזין היא ההיחלשות במחירי הנפט בשבועות האחרונים.

יצוין כי בחודש שעבר (תחילת ספטמבר) התייקרו מחירי הבנזין בשיעור של כחצי אחוז. במשרד התשתיות מדגישים כי מומלץ להשוות מחירים בין התחנות ולבחור בחלופה הזולה ביותר. במשרד מצינים כי חלק ניכר מהתחנות נותנות הנחה של יותר מ-15 אג' לליטר, ולכן ניתן להוזיל את עלות רכישת הדלקים באמצעות השוואה בין התחנות.

מחירי הדלק בארץ מתעדכנים לפי ממוצע המחירים באגן הים התיכון בחמשת ימי העבודה האחרונים של כל חודש. כמו כן, מושפעים המחירים מהשינוי בשער השקל לעומת הדולר.