מיכאל צ'רנוי: "עצם זה שרציתי לתבוע את גד זאבי מראה כי לא התכוונתי לרמות"

כזכור, זאבי וצ'רנוי מואשמים כי הסתירו ממשרד התקשורת ומהבנקים את העובדה שצ'רנוי נתן לזאבי מימון לרכישת כ-20% ממניות בזק, וכן את העובדה שבהסכם ביניהם ניתנה לצ'רנוי אופציה להיכנס כשותף בחברה

"עצם זה שרציתי להגיש תביעה נגד גד זאבי כבר בעבר מראה כי לא התכוונתי לרמות" - כך העיד היום (ה') מיכאל צ'רנוי, המואשם בפרשת בזק-זאבי לצד גד זאבי.

כזכור, זאבי וצ'רנוי מואשמים כי הסתירו ממשרד התקשורת ומהבנקים את העובדה שצ'רנוי נתן לזאבי מימון לרכישת כ-20% ממניות בזק, וכן את העובדה שבהסכם ביניהם ניתנה לצ'רנוי אופציה להיכנס כשותף בבזק אם יקבל היתר לכך ממשרד התקשורת.

צ'רנוי, שהחל להעיד לפני מספר חודשים, חזר שוב להעיד בתום פגרת בית המשפט. בחקירה ראשית לסניגורו, עו"ד ירון קוסטליץ, התיחס צ'רנוי לשיחת טלפון שנערכה בינו לבין נציגו זאב רום משנת 2000, שנקלטה בהאזנות הסתר שנערכו לצ'רנוי.

באותה שיחה נשמע צ'רנוי אומר לרום כי אם יתבע את זאבי בשל אי-פירעון ההלוואה שנתן לו - יש סיכוי כי יפסיד 10%, בשל ירידת ערכן של מניות בזק.

קוסטליץ שאל את צ'רנוי האם לא חשש מהגשת תביעה כזו, שכן אז היה חושף את עצמו לחקירת משטרה, שכן היה נדרש לגלות את מעורבותו שבכל הנוגע למניות בזק.

צ'רנוי השיב כי "זה מדבר בעד עצמו. רואים כאן בבירור שלא חשבתי שאני עושה כאן משהו לא בסדר ושרימיתי מישהו".