נציגות מחזיקי האג"ח של אפריקה תגבש השבוע הצעה חלופית

עו"ד ליפא מאיר המייצג את מחזיקי האג"ח: "לוח הזמנים שהנציגות מעמידה למיצוי המו"מ מחוץ לבית המשפט הוא לא יהיה יותר ממספר שבועות" ■ "הנציגות הביעה אכזבה מההצעה שהגישה אפריקה ישראל"

מחזיקי האג"ח של אפריקה ישראל מקציבים לאפריקה מספר שבועות בכדי לנסות להגיע להסדר או שיפנו לבית המשפט. "לוח הזמנים שהנציגות מעמידה למיצוי המו"מ מחוץ לבית המשפט הוא מוגבל בזמן והוא לא יהיה יותר ממספר שבועות", מסר עו"ד ליפא מאיר שמונה לייצג את מחזיקי האג"ח מול החברה.

היום אחה"צ נפגשה נציגות מחזיקי האג"ח עם נציגי הנאמנים ועם עו"ד מאיר, וזאת לאחר שבסוף השבוע נפגשה הנציגות עם הנהלת אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב, וקיבלה ממנה הצעה למתווה של הסדר החוב, העומד על 7.5 מיליארד שקל.

"הנציגות הביעה אכזבה מההצעה שהגישה אפריקה ישראל", אמר מאיר. "יחד עם זאת הוחלט למצות את האפשרות להגעה להסדר מחוץ לבית המשפט, ולכן הנציגות תגבש במהלך השבוע הקרוב הצעה חלופית סבירה, שתוצג במהלך השבוע הבא בפני הנהלת אפריקה ישראל", הוסיף.

נזכיר כי ההסדר שמציעה אפריקה כולל בין השאר המרה של חלק מהחוב למניות, כך שמחזיקי האג"ח יחזיקו בכ=25% ממניות החברה, לבייב יישאר בעל השליטה, החברה תשלם למחזיקי האג"ח באופן מיידי כחצי מיליארד שקל מהחוב ותתבצע פריסה של יותר מ=2 מיליארד שקל מהחוב שיומר לאג"ח חדשות עם ריבית של 2%.