מלאנוקס מעלה את התחזיות לרבעון השלישי - צופה הכנסות שיא

החברה צופה הכנסות של 32-32.5 מיליון דולר ברבעון השלישי - עלייה של כ-12% בהשוואה לתחזית הקודמת

עונת הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי אמנם רק בחיתוליה, אך הרבעון מסתמן בחיובי, לפחות ככל שהדבר נוגע לחברות השבבים. מלאנוקס מצטרפת כעת לחברות שבבים אחרות, כדוגמת טאואר , ומעלה את התחזיות לרבעון השלישי, ונראה כי המונח האמורפי "התאוששות כלכלית" אשר היה שגור בפי כל בחודשים האחרונים מתחיל לקבל צורה של ממש.

מלאנוקס צופה לרשום הכנסות שיא של 32-32.5 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת התחזית הקודמת שעמדה על 28.5-29 מיליון דולר בלבד. תחזית הכנסות זו מייצגת צמיחה של 26-28% בהשוואה לרבעון השני ו-11% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

החברה מצפה לרשום גם שיעור רווחיות גולמית של 73.5%-74.5%, מה שגוזר לה רווח גולמי של כ-24 מיליון דולר. נזכיר כי ברבעון השני עמד שיעור הרווחיות הגולמית על 74.1% וברבעון השלישי של 2008 הוא עמד על 79.1%. אך במקביל לשיפור ברווחיות הגולמית ובהכנסות, מלאנוקס צופה גם עלייה בהוצאות, בשיעור של 11-12%. בתחזית הקודמת היא צפתה עלייה של 8-9% בהכנסות.

את דו"חות הרבעון השלישי תפרסם מלאנוקס ב-21 באוקטובר. האנליסטים בשוק ציפו מהחברה לרשום רווח נקי של 16 סנט למניה על הכנסות של 28.8 מיליון דולר, אך לא מן הנמנע כי בעקבות הודעת החברה האנליסטים יישרו קו ויעדכנו מעלה את תחזיותיהם.

מלאנוקס מפתחת שבבים לתקשורת מהירה בין משאבי המחשוב הארגוניים, והיא מספקת שבבים וכרטיסים המשתלבים במתגים (Switches) ובשרתים הארגוניים, שמשמשים לשלושה יישומים ורטיקאליים: מחשוב עתיר ביצועים (HPC), מרכזי מידע ארגוניים (EDC) ומוצרי תקשורת (Embedded). מכירות החברה מתבססות בעיקר על טכנולוגיית האינפיניבנד, שמאפשרת תקשורת מהירה של עד 120 ג'יגה-בייט לשנייה. החברה מתמודדת כיום עם תחרות גוברת מצד יצרניות שבבי התקשורת מבוססת פרוטוקול האתרנט, כגון ברודקום, אינטל ומארוול, אך ולדמן מעריך כי פתרונות אלו יהפכו למיינסטרים רק ב-2010-2011, ומלאנוקס תוסיף להיות בין מובילות השוק.