פורטסמות' נמכרה למיליארדר סעודי - ללא תשלום

עלי אל-פרג' לקח על עצמו את התחייבויות המועדון האנגלי - וקיבל בתמורה 90% מאחזקותיו ■ סולימאן אל-פאחים, ששימש כבעלים במשך 42 ימים בלבד, מכר מכיוון שלא הצליח לגייס כסף עבור הקבוצה

עכשיו זה רשמי: אחרי 42 ימים בלבד, פורטסמות' מחליפה בעלים. סולימאן אל-פאחים, איש העסקים מאיחוד האמירויות שרכש את המועדון ב-26 באוגוסט מסאשה גאידמק, העביר 90% מאחזקות הקבוצה לידיו של עלי אל-פרג', מיליארדר סעודי שעשה את הונו בעסקי הנדל"ן והפטרוכימיה בסעודיה.

אל-פרג' היה מועמד לרכוש את הקבוצה בקיץ, ואף עבר את בדיקות הנאותות של הפרמיירליג, אך בסופו של דבר העדיף גאידמק למכור את הקבוצה לאל-פאחים. אותו אל-פאחים לא הצליח לגייס את 50 מיליון הליש"ט שהיו דרושים על מנת להפעיל את הקבוצה בחודשים הקרובים, ובשבוע החולף נרשמו עיכובים בתשלום השכר לשחקנים. עניין זה גרם למנכ"ל הקבוצה, פיטר סטורי, להחזיר את אל-פרג' לתמונת הבעלות.

אל-פאחים, שהשאיר בידיו 10% מאחזקות הקבוצה, אמר לתקשורת האנגלית כי בעסקה הנוכחית כסף לא החליף ידיים. כשנשאל כמה תעלה הרכישה לאל-פרג', אמר: "עלות התפעול של העסק". אל-פרג' צפוי לקחת על עצמו את כל ההתחייבויות של "פומפי". על-פי פרסומים באנגליה, אל-פאחים רכש את פורטסמות' מגאידמק עבור 60 מיליון ליש"ט.