ביונדווקס, מאחוריך: INOVIO דיווחה על הצלחה בחיסון לשפעת

INOVIO האמריקנית דיווחה על 100% הצלחה בחיסון SynCon החדשני נגד מספר זנים של נגיפי שפעת כולל נגיף שפעת החזירים הנוכחי

חברת INOVIO האמריקנית (סימול: INO), המובילה בפיתוח חיסונים המבוססים על עיבוד ה-DNA, דיווחה אתמול (ב') על 100% הצלחה בחיסון SynCon החדשני נגד מספר זנים של נגיפי שפעת כולל נגיף שפעת החזירים הנוכחי, בניסויים שנערכו על חמוסים.

בעקבות התוצאות המבטיחות, עליהן דיווחה החברה בעבר, אשר התקבלו בניסוי החיסון החדשני שלה על עכברים וחזירים, המדענים של חברת INIVIO בדקו את החיסון על חמוסים שיש להם מערכת חיסון המייצגת באופן גבוה יותר את מערכת החיסון של בני האדם. הצלחת הניסויים על החומסים בהשגת רמת הנוגדנים אשר מספיקה להגנת בני אדם מהשפעת, נחשבת אבן דרך קריטית לפיתוח חיסון שפעת.

Inovio מתמקדת בפיתוח חיסונים לשפעת המבוססים על DNA המסוגלים לספק הגנה רחבה נגד זני שפעת ידועים, עונתיים וחדשים. המדענים של החברה מנסים לכלול בחיסון ה-SynCon רמות אופטימאליות מ- HA, NA, ו-NP, המקורות של תת סוגי הוירוסים H1N1, H2N2, H3N2 ו-H5N1, האחראים על רוב התפרצויות מגיפות השפעת העונתיות של המאה האחרונה.

הדיווח של INVIO האמריקנית מהווה חדשות רעות לחברה הישראלית, ביונדווקס , הפועלת לפיתוח חיסון אוניברסלי לגרסאות השונות של נגיפי השפעת.