ברלוסקוני ומילאן. הסוף?

בית משפט במילאנו פסק כי החברה של ראש ממשלת איטליה תיאלץ לשלם קנס של 750 מיליון אירו בגין פרשת שוחד בה היה מעורב ב-1991; ב"גאזטה" מעריכים: לפרשה תהיה השפעה גדולה על עתידה של מילאן

האם סילביו ברלוסקוני ימכור בקרוב את מילאן? ראש ממשלת איטליה תמיד דואג להכחיש נמרצות כשצצות שמועות על הנושא הזה, אם כי התפתחות חדשה בעסקיו עשויה לשנות הפעם את התמונה.

הסיבה לספקולציה הזאת היא קנס ענק, בשווי 750 מיליון אירו, שהטיל בית משפט אזרחי במילאנו על Fininvest, חברת האחזקות באמצעותה מחזיק ברלוסקוני בעסקי התקשורת שלו וגם בקבוצת הכדורגל האיטלקית. Fininvest הודיעה כי תערער על ההחלטה, וברלוסקוני מצדו אמר כי הוא "מזועזע מההחלטה האבסורדית".

החלטת בית המשפט שעיקריה פורסמו אתמול (ב') מצאה את ברלוסקוני "אשם חלקית" במתן שוחד של שופט, שפסק לטובת Fininvest בסכסוך ארוך שנים שיש לה מול CIR, גוף התקשורת המתחרה. על-פי כתב האישום, פסיקת השופט המשוחד מ-1991 עזרה ל-Fininvest להשתלט בכוח על אחזקותיה של CIR ב-Mondadori, אחת מחברות הפרסום המובילות באיטליה.

לקנס שקיבלה Fininvest, כך מעריך "הגזאטה דלו ספורט", תהיה השפעה גדולה על עתידה של מילאן. ביום חמישי האחרון הכחישה החברה ידיעות על כך שמשקיע מלוב ירכוש מברלוסקוני אחוזים ניכרים ממילאן.