בגלל קישקוש על דף: בת 9 מאושפזת בשל מכות בביה"ס

הילדה מאזור חדרה התווכחה עם תלמיד מכיתתה ■ כשיצאה מהכיתה הוא התנפל עליה, הכה אותה ואף השליך לעברה אבנים ■ כשהגיעה הביתה הקיאה דם והובהלה לבי"ח ■ ההורים זועמים על המורים

ילדה בת 9, תלמידת כיתה ה' מאזור חדרה, אושפזה בבית החולים הלל יפה בחדרה לאחר שבן כתתה הכה אותה מכות נמרצות - כך מדווח הבוקר העיתון "ישראל היום". לטענת הוריה, בית הספר ניסה לטייח את האירוע, ובסופו של דבר, התלמיד האלים הושעה מהלימודים ליומיים.

על פי הפרסום, בסוף השבוע שעבר קישקש התלמיד לילדה על דף מידע להורים. התלמידה לקחה ממנו את הדף, כך על פי עדותה, והכניסה אותו לתוך הילקוט.

"הוא אמר לי שהוא ייקח לי את הדף בכוח וסימן לי עם היד כמו סכין על הצוואר", סיפרה הילדה לעיתון ממיטתה בבית החולים. "הוא אמר לי 'חכי חכי, אחרי בית הספר, אני אראה לך מה זה'. כשיצאתי מהכיתה הוא רדף אחריי והתחיל להרביץ לי".

אבל בכך לא הסתיימה מסכת ההתעללות בילדה, תלמידה מחוננת שהוקפצה כיתה ולומדת בחוג למדעים. "הלכתי לאסוף את אחי הקטן הביתה", המשיכה בתיאורה. "הוא תפס אותי ואת החברות שלי על יד המכולת והתחיל להרביץ לכולנו ולזרוק עלינו אבנים".

התלמידה חשה ברע והקיאה דם

לאחר שהגיעה לביתה, החלה הילדה לחוש ברע בעקבות החבטות שספגה והחלה להקיא דם. היא הועברה לחדר המיון בבית החולים ואושפזה. וכך, במקום לבלות את חופשת הסוכות עם חבריה, שוכבת התלמידה המצטיינת בבית החולים.

אמה של הילדה זועמת על כך שהנהלת בית הספר לא הגישה תלונה למשטרה. משרד החינוך ובית הספר החליטו כי הילד יושעה מהלימודים ליומיים. "זה לא מספיק מאיים", אמרה האם. "להיפך, זה כמו מתנה ויעודד אותו לעוד אלימות".

ממשטרת חדרה נמסר בתגובה כי "חמור שמוסד חינוכי יודע על מקרה אלימות בין כתליו ומחוצה לו - ולא מעדכן את המשטרה. אנחנו מזמינים את האם להגיש תלונה". מאגף החינוך של העירייה נמסר כי "הנחינו את כל גורמי החינוך בעיר לגלות אפס סובלנות לכל סוג של אלימות. מדובר במקרה חמור שמטופל עם גורמי הפיקוח במשרד החינוך".