מהשקת הקמפיין האגרסיבי: גינדי מכרה עוד 99 דירות בדרום הקריה

החברה מדווחת היום כי מכרה בסך הכל 205 דירות בהיקף 707 מיליון שקל, מתוך 318 דירות המיועדות למכירה ■ מכרה פנטהאוז במחיר של עד 14.5 מיליון שקל ■ יותר ממחצית מהדירות שהוצעו במבצע לחברי קבוצות הרכישה השונות שהשתתפו במכרז טרם נמכרו

גינדי החזקות הצליחה למכור 99 דירות בפרויקט "שרונה" בדרום הקריה בת"א מאז שהשיקה את קמפיין הפרסום האגרסיבי, הכולל, בין היתר, פרסומות בטלוויזיה ומודעות ענק בעיתונים. בכך, עלה סך הדירות שהצליחה החברה למכור בשבועיים וחצי האחרונים ל-205 במספר, והן נמכרו בהיקף כולל של 707 מיליון שקל, כלומר כ-3.4 מיליון שקל לדירה בממוצע.

תחת הכותרת "192 דירות נמכרו!" פונה גינדי לרוכשים פוטנציאליים באמצעי המדיה השונים. החברה מתכננת לבנות 3 מגדלים בני 108 דירות כל אחד. יש לציין כי לא מדובר בחוזים של ממש כיוון שלא ניתן באמת לחתום על חוזי מכירה בזמן כה קצר, אלא בזיכרון דברים.

הקמפיין עלה לאוויר ב-24 בספטמבר, אז הספיקה כבר החברה למכור 106 דירות. אם כן, מאז ועד היום היא מכרה עוד 99 דירות.

כמו כן, לגינדי החזקות נותרו עוד 58 דירות למכירה במסגרת המבצע שהשיקה לחברי קבוצות הרכישה השונות שהשתתפו במכרז. כזכור, גינדי יצאה במבצע שמיועד לחברי קבוצות הרכישה השונות שהשתתפו במכרז, שמטרתו מכירה מוקדמת של 106 דירות בפרויקט (מגדל אחד) במחירים בלעדיים ואטרקטיביים יחסית. אולם כאמור, לחברה נותרו עוד 58 דירות למכור במסגרת המבצע - כלומר יותר ממחצית מהדירות המוצעות. המבצע היה אמור להסתיים בסוף ספטמבר, אולם בתחילת החודש הודיעה החברה כי היא מאריכה את המבצע ל-22 באוקטובר.

ומה לגבי המחירים? לפי נתונים שהגיעו באחרונה לידי "גלובס", דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרת ב-2.6 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה חמישית ב-2.9 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל חניה אחת. בנוסף, לכל קומה גבוהה יותר משלמים תוספת של 50 אלך שקל לקומה. רמת המחיר הממוצעת נעה סביב 21 אלף שקל למ"ר. כך, בקומה ה-16 מוצעת דירת 4 חדרים בשטח של 137 מ"ר (ברוטו) ו-107 מ"ר (נטו) ב-2.87 מיליון שקל. החברה עצמה מציינת כי מכרה דירות פנטהאוז בטווח מחירים של 8-14.5 מיליון שקל.

גינדי מציינת כי אוכלוסיית הרוכשים במגדלים שייבנו מורכבת מ"בכירים במשק הישראלי", ובהםן"עו"ד בכירים במשרדים המובילים, אקדמאים, בנקאים, אדריכלים מובילים, בכירים בשוק הנדל"ן, פוליטיקאים, רופאים בכירים ואנשי תקשורת".