נייס מרחיבה הפעילות בבייג'ין בפרויקט בטחון ואבטחה

הודיעה כי נבחרה על ידי המטרו לספק פתרון וידיאו מבוסס IP בחלק מ-24 התחנות של קו 15 בבייג'ין על מנת להגביר את האבטחה בקו ■ החברה לא פרסמה את היקף החוזה עם המטרו וההערכות הן כי מדובר בחוזה בעל היקף כספי קטן

חברת נייס הודיעה היום (ב') לבורסה כי המטרו של העיר בייג'ין שבסין מרחיב את יישום פתרון הוידיאו מבוסס IP של החברה ומיישם את פרויקט הבטחון והאבטחה מבוסס וידיאו הגדול בתולדותיו.

נייס הודיעה כי נבחרה על ידי המטרו לספק פתרון וידיאו מבוסס IP בחלק מ-24 התחנות של קו 15 בבייג'ין על מנת להגביר את האבטחה בקו. קו 15 הוא קו מסלול רכבת מהיר בבייג'ין, המצוי בהליכי בנייה.

המערכת שתוטמע בקו 15 תסייע למטרו ביכולות מתקדמות של זיהוי פריצה ללא אישור לאיזורים מאובטחים, איתור כבודה, בקרה על קהל גדול וספירת אנשים במקומות היציאה והכניסה מהתחנות.

"בעקבות ההצלחה והאמינות המוכחת של שישה פרוייקטים שכבר ביצענו עבור המטרו בבייג’ין, אנו שמחים שנבחרנו שוב על-ידי המטרו," אמר דורון בן-סירא, נשיא נייס APAC. "בחירתנו לפרוייקט משקפת את הרחבת הנוכוחות של נייס בשוק הביטחון באסיה ואת התמחותנו באספקת פתרונות מתקדמים להגברת הבטחון והאבטחה של מערכות תעבורה להמונים ברחבי העולם."

החברה לא פרסמה את היקף החוזה עם המטרו וההערכות הן כי מדובר בחוזה בעל היקף כספי קטן.