דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

סקר TIM: פייסבוק ו-ynet התחזקו, יד2 נחלשת

"גלובס" הוא האתר הכלכלי המוביל מגלישה במקומות עבודה ■ הפער בין אתר בזק b144 לבין דפי זהב גדל ■ אתרי אורנג' ורשת נחלשים

81% מהגולשים שלחו או התכוונו לשלוח ברכת שנה טובה בדרך כלשהי, כאשר אמצעי התקשורת הפופולריים ביותר הם רשת האינטרנט והודעות SMS, עם שימוש של כ-50% בכל אחת מהדרכים הללו, כך עולה מסקר TIM לחודש ספטמבר, המודד את הרייטינג של האתרים בישראל.

צמרת האתרים המובילים נותרה גם בספטמבר ללא שינוי. גוגל (91%), וואלה (67.3%)ואתר ynet - עם 63.5% מובילים, אולם הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם לכ-140 אלף גולשים בלבד, הודות לזינוק של 11.2% בשיעור החשיפה של ynet, בהשוואה לעלייה של 0.7% בלבד לוואלה.

הרשת החברתית פייסבוק ממשיכה לצבור פופולריות בקרב קהל הגולשים הישראלי, כאשר בספטמבר עלה שיעור החשיפה שלה ב-10.6% ל-57.2%, והיא מדורגת במקום ה-4. נענע10 התחזק בשיעור מינורי בספטמבר, 1.8% בלבד, אולם זה הספיק עבורו על מנת לעקוף את יד2 ו-Mako, ולחזור למקום ה-6. יד2 שהציג התחזקות מרשימה באוגוסט, נחלש החודש ב-19.7% לשיעור חשיפה שבועי של 24.3%, ואילו Mako איבד 4.1%.

אתרים נוספים שנחלשו החודש הם זאפ, שאיבד 12.1% לשיעור חשיפה שבועי של 21.9% (מקום 10), רשת, שנחלשה ב-13.7% לשיעור של 11.8% (מקום 19) ואורנג', שירד ב-26.5% (מקום 21).

בגזרת אתרי הספורט נרשמה החודש היחלשות, כאשר ספורט5 איבד 17.5% לשיעור חשיפה שבועי של 12.3% (מקום 18), ואילו one נחלש ב-10.4% לשיעור של 13.6% (מקום 15). הפער בין מנוע החיפוש של בזק - b144 - לבין זה של דפי זהב גדל, כאשר שיעור החשיפה השבועי של b144 עומד על 20.3%, בהשוואה לשיעור חשיפה שבועי של 16.1% לדפי זהב.

בקרב אתרי הכלכלה, "גלובס" הוא האתר הכלכלי המועדף בקרב הגולשים ממקומות העבודה בספטמבר 2009, ושיעור החשיפה שלו עומד על 13.5% (מקום 8), לפני "דה מרקר" עם 12.5% בלבד. בגלישה הכללית נרשמה ירידה בקרב אתרי הכלכלה, על רקע תקופת החגים, כאשר שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 11.3%, בהשוואה ל-13.1% ל"דה מרקר". אולם, שיעורי החשיפה של "דה מרקר" כוללים גם את רשת החברתית-היכרויות "דה מרקר קפה", שמושכת 30-40 אלף גולשים, כך שבפועל "גלובס" הוא אתר הכלכלה הפופולארי ביותר בישראל.

סקר TIM של TNS טלסקר לספטמבר הוא ה-44 במספר, והוא נערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט מעל גיל 13, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

סקר טים ספטמבר

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות