הבלוגרית גליה מאור: בנק לאומי פתח את אתר "לאומי בלוג"

מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"

לאחר שהקים מערך לשירות הגולשים בטוויטר LeumiDigital@, בנק לאומי ממשיך במגמת המעורבות האינטרנטית.

כפי שנחשף ב"גלובס", הבנק השיק את אתר "לאומי בלוג" שירחיב ויעמיק את הקשר בין הבנק לבין לקוחותיו.

מלבד תוכן בנושאי פיננסים, אשראי, ניהול עו"ש וסקירות מאקרו-כלכליות, באתר ישנם בלוגים של בכירים בבנק.

מנכ"ל הבנק, גליה מאור, כתבה היום בבלוג שלה: "זהו מהלך מאוד לא פשוט, וודאי לא קל, עבור בנקאים. בנקאים נתפסים כשמרנים וזהירים ובשל כך גם ממעטים לדבר ולהתבטא. פתיחת ערוץ של דיאלוג שוטף ופתוח עם הציבור עשויה להתפרש כסותרת את התנהלותם. זה נכון, בנקאים אכן נדרשים לשמרנות וזהירות מירביים, שכן הם מנהלים את כספם של אחרים ומנועים גם מלחשוף רבים מפרטי עיסוקם. יחד עם זאת, השמרנות והזהירות הללו אינן מונעות מאיתנו להטות אוזן, לקיים דיאלוג פתוח ככל שעיסוקנו המורכב מתיר לנו, להתחבר לקדמה ולחתור לחידושים".

"אכן, זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות רבות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות שאולי אינה הולמת וכדומה".

עוד מוסיפה מאור: "אני, כשלעצמי, מתעתדת לעדכן את טוריי מעת לעת. אודה שרשת האינטרנט אינה מהווה עבורי שדרת חיים מרכזית, אולם אני בהחלט ערה לחשיבותה של הרשת, עוקבת אחרי עדכונים בה ואף נהנית מיתרונותיה".

בכירים נוספים בבנק שכותבים הם תמר יסעור, ראש מערך השיווק של הבנק, משה גנקין, ראש אגף רכש ונדל"ן האחראי גם על תחום איכות הסביבה, אלון שוורץ, אחראי חדשנות באגף בנקאות ישירה ואנליסטים, מנהלי סניפים ועוד.

בהודעתו מסר בנק לאומי כי הוא מתחייב לעדכן את הבלוג באופן שוטף בתכנים רלוונטיים ואקטואליים, להיות פתוח ולא להתחמק משאלות קשות ולהשיב לשאלות תוך 24 שעות מרגע הבקשה.

לאומי שכר את שירותי חברת האינטרנט Refresh, בבעלותו ובניהולו של העיתונאי לשעבר אדם שוב, לצורך ליווי מהלך ההקמה והתפעול של "לאומי בלוג", ו"לאומי טוויטר" ולייעוץ בכניסת הבנק לעולם הרשתות החברתיות באינטרנט.