דלק נדל"ן מממשת אחזקות בקניון דרורים תמורת 30 מיליון שקל

רק לפני 3 ימים דווח כי המנכ"ל החדש, ירום אורן, שמונה לתפקיד רק לפני כחודש וסומן כיורשו של איליק רוז'נסקי, הודיע לדירקטוריון החברה כי הוא מוותר על התפקיד על רקע חוסר ניסיון מספיק בתחום הנדל"ן

תשובה ממשיך לממש: הבוקר (ה') הודיעה דלק נדל"ן כי 2 חברות בנות שלה חתמו אמש על הסכמים למכירת 75% מהחברה המחזיקה בקניון "דרורים" הממוקם בצומת דרור בכביש 4.

המימוש נעשה לפי שווי נכסי של כ-46 מיליון שקל והתמורה לדלק נדל"ן מהעסקה תגיע לכ-30 מיליון שקל. יצויין, כי העסקה נעשית לפי השווי בספרי החברה.

נזכיר כי רק לפני 3 ימים דווח כי המנכ"ל החדש, ירום אורן, שמונה רק לפני כחודש למנכ"ל החברה וסומן כיורשו של איליק רוז'נסקי, הודיע לדירקטוריון החברה כי הוא מוותר על התפקיד על רקע חוסר ניסיון מספיק בתחום הנדל"ן.

ערן מיטל, המשמש כיום כמנכ"ל זמני של החברה לאחר התפטרות אורן אמר היום כי "המימוש הנוכחי הינו המשך של האסטרטגיה שלנו לממש נכסים בארץ ובחו"ל. חשוב לציין כי לחברה תוכניות נוספות, שהחברה עמלה עליהן, מתוך כוונה להוציאן אל הפועל במהלך החודשים הקרובים".

המכירה הנוכחית מצטרפת לשורת מימושי נכסים שביצעה החברה במהלך השנה האחרונה בהיקף כספי של כמיליארד שקל. בחודש שעבר דיווחה החברה כי היא מכרה את מרכז המסחר והבילוי "המושבה" במרכז גדרה החדשה, בתמורה כוללת של כ-35.7 מיליון שקל.

בחודש יולי דיווחה החברה כי היא מוכרת קרקעות בשכונת לב הסביונים בפתח תקווה, המוחזקות יחד עם שותפה בחלקים שווים, לפי שווי של כ-95.7 מיליון שקל. חלק החברה הסתכם בכ- 50% כך שתמורת המכירה קיבלה דלק נדל"ן כ-47.9 מיליון שקל.

בנוסף, בחודש אפריל דיווחה החברה כי מכרה, באמצעות חברת הבת DGRE, שנמחקה בינתיים מהמסחר, את בנין ה-Le Chatel, הממוקם בלב האזור המסחרי של מונטריאול, קנדה, בכ-123 מיליון שקל (כ-36.7 מיליון דולר קנדי), בדומה לשוויו בספרים.