בית ההשקעות
פסגות, שבניהולו של רועי ורמוס, מקים שני מערכי שיווק חדשים תחת ניהולו של טל קדם, סמנכ"ל המכירות והלקוחות בחברה. הראשון הוא מערך לקוחות פרטיים, שירכז תחתיו את תחום המכירות ללקוחות פרטיים, בניהולו של גיא גלעדי. המערך השני הוא תאגידים ולקוחות פלטינום, שם ירוכז תחום המכירות לחברות, לגופים ציבוריים ולפרטיים בעלי היקפי פעילות גדולים. את המערך הזה ינהל ערן אורן.
כל אחד ממערכי השיווק הללו מורכב ממספר דסקים, בהתאם לסוג הלקוחות. שני מערכי השיווק החדשים מתווספים למערך קשרי היועצים בניהולו של ירון דייגי, וכפופים לקדם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.