עודד דסאו נפרד מאחזקותיו בגולן שתהפוך לחברת נדל"ן

אלון ברוך ודני מור ישלמו לדסאו 9 מיליון שקל ■ דסאו: "רוצה לגמור את 3 השנים שעברתי על הצד הטוב ביותר"

התקופה האחרונה לא היטיבה עם איש העסקים עודד דסאו. במהלכה נאלץ דסאו להתמודד עם מספר תביעות, ובמהלך חודש אוגוסט הורה בית המשפט המחוזי בת"א להוציא לו התראת פשיטת רגל.

היום (ה') מכר דסאו מכר את אחזקותיו (73%) בחברת גולן תמורת 9 מיליון שקל לאלון ברוך ודני מור, שני אנשי עסקים ישראליים שחיו בשנים האחרונות בחו"ל וכעת חוזרים לגור בארץ. עו"ד יוסי כהן, שייצג את השניים בעסקה, הסביר כי "בכוונתם להשתמש בחברה כפלטפורמה לעסקי נדל"ן בהיקפים אדירים שיש להם בישראל".

דסאו סירב להתייחס לפרטי המכירה, ורק הסכים להגיד כי "אני רוצה לגמור את שלוש השנים האחרונות שעברתי על הצד הטוב ביותר".

לגבי ההתראה לפשיטת רגל הסביר דסאו כי "הגשנו התנגדות לזה וניתנו לנו 45 יום להסדיר את התהליך". לגבי טענות הבנק הבינלאומי נגדו, אמר דסאו כי "כל המהלך להתראה לפשיטת רגל נועד להפעיל אמצעי לחץ עלי, כי יש לי נגדם תביעת דיבה. הבנק גרם לי נזק אדיר כשהודיע שפשטתי רגל בשעה ששילמתי הכול ולא הייתי חייב לבנק, וזה הולך להתברר במשפט. הבנק הבינלאומי ישלם לי את כל הנזק שגרם לי".

דסאו הסביר ל"גלובס" כי כעת הוא ישנה כיוון, וכי בימים אלה הוא פועל לפתיחת כפר לילדים אוטיסטים ופגועי מוח. "אני הולך להשקיע את כל מרצי בכיוון הזה, וזה הולך להיות אחד הכפרים הכי מפוארים בעולם. מספר גופים יממנו את הנושא, והכפר יוכל לטפל בכל מי שירצה שיש לו ילד אוטיסט או פגוע מוח מעל גיל 18".