המוסדיים הזרימו ביקושים בסך מיליארד שקל בהנפקת רבוע נדל"ן

החברה קיבלה התחייבות מוקדמת ממשקיעים מוסדיים לרכישת אג"ח צמוד מדד (סדרה ג') בהיקף 250 מליון שקל בריבית בשיעור מרבי של 4.4% ■ בעקבות ביקושי היתר, החברה בחרה שלא להנפיק את סדרה ד'

חברת רבוע כחול נדל"ן זכתה לביקושי יתר של פי 4 במכרז המוסדי במסגרת הנפקת האג"ח שביצעה ביום ה' האחרון. החברה קיבלה התחייבות מוקדמת ממשקיעים מוסדיים לרכישת אג"ח צמוד מדד (סדרה ג') בהיקף 250 מליון שקל בריבית בשיעור מרבי של 4.4%. במסגרת המכרז הוגשו הזמנות לרכישת בכמיליארד שקל. בעקבות ביקושי היתר החברה בחרה שלא להנפיק את סדרה ד'.

רבוע כחול נדל"ן הודיעה הבוקר כי לאור ביקושי היתר במכרז המוסדי, בהיקף כולל של מעל מיליארד שקל, החליטה החברה לבצע הנפקה של סדרה ג' במכרז המוסדי בהיקף של 250 מליון שקל ולקבוע את היקף ההנפקה במכרז הציבורי על 50 מיליון שקל.

במכרז המוסדי הוצעו שני מסלולי גיוס. הראשון: אג"ח (סדרה ג') צמודות מדד, הוצעו למשקיעים מוסדיים בדרך של מכרז על ריבית שנתית קבועה, כאשר שיעור הריבית המרבי לא יעלה על 5.4%. והשני:מסלול של אג"ח (סדרה ד') הוצעו למשקיעים מוסדיים בדרך של מכרז על ריבית שנתית קבועה.

במסגרת המכרז לאג"ח (סדרה ג) צמודות המדד הוגשו הזמנות לרכישת כ-766 מיליון שקל.
כאמור החברה בחרה לבצע הנפקה של סדרה ג' במכרז המוסדי בהיקף של 250 מליון שקל ובריבית בשיעור מרבי של 4.4% . במסגרת המכרז לאג"ח (סדרה ד) הוגשו הזמנות לרכישת כ- 281 מיליון שקל, אך כאמור החברה בחרה שלא להנפיק סדרה זו.

את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי יחד עם אפריקה ישראל הנפקות, לאומי פרטנרס, ,אקסלנס, ד"ש, אייפקס חיתום ואנליסט חיתום.

רבוע כחול נדל"ן מחזיקה כיום נכסים בשווי כולל של כ-2.17 מיליארד שקל, לחברה שטחי נדל"ן המשתרעים על פני כ-260 אלף מ"ר. 77% מהנכסים ממוקמים בנקודות מרכזיות במיוחד בערים ובשכונות במרכז הארץ.