אתר ספורט5 הוריד מהאוויר את הרשת החברתית Web2sport

זאת כשנה אחת בלבד לאחר שהושקה ■ ספורט5: "החלפנו את מפעיל הרשת החברתית שלנו לתפוז. תכנים ראשונים כבר מופיעים בדף הבית של אתר ערוץ הספורט, ונעלה עוד תכני גולשים רבים בקרוב"

שינויים בערוץ הספורט: אתר ספורט5 הוריד מהאוויר את פעילות הרשת החברתית שלו, Web2sport, כשנה אחת בלבד לאחר שהושקה - כך נודע ל"גלובס".

לדברי הערוץ, הרשת החברתית תעבור כעת לאחריות מפעיל אחר. כעת לא ניתן להגיע לרשת החברתית דרך אתר הבית של ספורט5, והדומיין מוביל לעמוד אינטרנט לא פעיל.

מספורט5 נמסר בתגובה: "החלפנו את מפעיל הרשת החברתית שלנו לתפוז. תכנים ראשונים כבר מופיעים בדף הבית של אתר ערוץ הספורט, ונעלה עוד תכני גולשים רבים בקרוב".

כעת ניתן למצוא באתר ספורט5 תכני וידיאו שהעלו גולשים לאתר הוידיאו של תפוז, פליקס, אולם עוד לא ברור מה יעלה בגורל הפוסטים והתכנים שהעלו משתמשי הרשת החברתית, כאשר כעת לא ניתן למצוא אותם באתר.

הרשת החברתית Web2sport הוקמה בספטמבר 2008 במטרה להתחרות ברשת החברתית של אתר One, והושקעו בו למעלה מ-4 מיליון שקל. בין המשקיעים נמנו חברת איזי פורקס, איש העסקים והיזם אלון כרמל (ממייסדי אתר ההיכרויות JDate), היזמים משה חוגג ורועי דבורה ואנשי העסקים דני רובינשטיין ושמעון דור אשר, חברו לשיתוף-פעולה עם ערוץ הספורט.

ספורט5 תכנן שהרשת תתבסס על עולם תוכן ספורט וירטואלי, אשר יכלול בין היתר פיצ'רים ופלטפורמות ייחודיים ליצירת, ארגון, ניהול ומציאת מפגשי והתארגנויות ספורט ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית, לצד תכני ספורט של הערוץ.

על-פי סקר TIM לחודש ספטמבר, ספורט5 מדורג במקום ה-18 עם שיעור חשיפה שבועי של 12.3%, בהשוואה ל-One המדורג במקום ה-15 עם שיעור חשיפה שבועי של 13.6%