הפרסומת המדוברת ברשת: הקמפיין של גינדי לפרויקט "שרונה"

Twisted Fly: הקמפיין קיבל השבוע 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין המדובר ביותר היה זה של קוקה-קולה זירו, המזמין את הגולשים למצוא את הכפילים שלהם בפייסבוק

הקמפיין של גינדי החזקות לפרויקט "שרונה", במסגרתו ייבנו באזור הקריה בתל-אביב 3 מגדלים, הוא המדובר ביותר במדד הפרסומות המדוברות ברשת השבוע, עם 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת.

הפרסום האגרסיבי בו נקטה גינדי, שכלל בין היתר פרסומות בטלוויזיה ומודעות ענק בעיתונים, עורר תגובות נזעמות בקרב הגולשים. רוב התעסקותם של הגולשים התבססה דווקא בפרויקט עצמו ופחות בקמפיין.

79% מקרב הגולשים הביעו דעה שלילית כלפי הפרויקט. 52% טענו כי הפרסום לפיו נותרו מעט דירות למכירה הוא פיקטיבי, וכי למעשה מעט מאוד דירות נמכרו כתוצאה מהקמפיין. 38% נוספים טענו כי מיקום הפרויקט אינו טוב, הדירות קטנות והמחירים יקרים, ו-19% נוספים ניבאו כי הפרויקט עוד "יתרסק" וכי המחירים צפויים לרדת.

10% נוספים מכלל הדנים בנושא הביעו דווקא דעה חיובית כלפי הפרויקט וטענו כי קבוצת גינדי, שהוכיחה בעבר עמידה בהבטחות, מותקפת על לא עוול בכפה, וכי אוכלוסיית הגולשים המתקיפים מקנאה ברוכשי הדירות.

הקמפיין של גינדי החזקות הוביל אמנם את השיחה ברשת מבחינת מונחי מספר הפוסטים הרב ביותר, אך בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין שגרף את מירב התגובות היה דווקא הקמפיין לקוקה-קולה זירו, במסגרתו מזמין המותג את הגולש למצוא את הכפיל שלו בפייסבוק. הגולשים מתבקשים להתקין אפליקציה בפייסבוק שתסרוק את תמונותיהם ברשת החברתית ותכניס אותן למאגר תמונות בחברה. החברה מתחייבת לפרסם את ההתאמות בין הגולשים לאחר שהמאגר יכלול מספיק תמונות. המגיבים בטוויטר עדכנו בסטטוס שלהם את הלינק למאמר שפורסם בבלוג 140 ועוסק בקמפיין.

2