הבנק הבינלאומי יוצא במהלך שיווקי חדש בבנקאות קמעונאית, שנועד להגדיל את פעילותו בשוק ההון ובניהול השקעות הלקוחות. השירות החדש - "חשבון להשקעות" - מאפשר ללקוח לקבל מהבנק הבינלאומי שירותי השקעות כאשר הוא נשאר עם חשבון העו"ש בבנק הנוכחי שלו.
"המטרה היא לאפשר ללקוחות להם תיקי השקעות לקבל את שירותי ההשקעות שלהם מהבינלאומי, וזאת מבלי שיחויבו להעברת הפעילות הבנקאית הבסיסית", אומר יורם סירקיס, סמנכ"ל וראש האגף לניהול נכסי לקוחות בבינלאומי.
הבנק ייתן למצטרפים ל"חשבון להשקעות" מעטפת שירותים הכוללת סריקה ממוחשבת אחת לרבעון של תיקי הלקוחות, ייעוץ יזום, שיחות ועידה עם מומחי שוק ההון של הבנק, סקירות מקצועיות בתחום שוק ההון המתקבלות ישירות באמצעות דואר אלקטרוני, מערכת מסחר לשחקנים פעילים ומידע בורסאי בשערי מט"ח בזמן אמת באמצעות מערכת מענה קולי טלפונית.
הלקוחות יקבלו גם פטור בגין 5 פעולות על ידי פקיד ו/או ערוץ ישיר בכפוף לכך שבאותו חודש ביצעו 5 פעולות בניירות ערך. בנוסף יפתח הבינלאומי מוקד השקעות טלפוני מיוחד המאויש ביועצי השקעות והפעיל מ-8 בבוקר עד 23:15 בלילה, שעת הסגירה של בורסת ניו יורק.
חלק ממהלך אסטרטגי
"חשבון להשקעות" הוא חלק ממהלך אסטרטגי אותו מוביל הבנק, בניהולה של סמדר ברבר-צדיק, בשנתיים האחרונות בתחום ניהול ההשקעות. תחילה היה ה"סקנד אופיניון", כשיועצי ההשקעות של הבינלאומי נתנו חוות דעת שנייה על מבנה תיק ההשקעות של הלקוח והזמינו גם לקוחות מבנקים אחרים לקבל ייעוץ. בהמשך יצא הבנק עם "יועץ עד הבית", שירות בו יועץ השקעות מגיע לבית הלקוח, לפגישה שמתואמת מראש. זאת בתנאי שרמת ההכנסה השנתית ברוטו של הלקוחות היא לפחות 200,000 שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.