המותג
פיראוס של
תנובה יוצא במהלך שיווקי לגבינה בולגרית מעודנת באריזה מוקטנת לצריכה אישית. במסגרת המהלך, באמצעות
גיתם BBDO, פוזרו בתל-אביב תחנות אוטובוס מיניאטוריות הממחישות את האריזות המוקטנות של הגבינה.
לדברי ענת גרוס-שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב, בשנים האחרונות מוצרים במארז אישי הולכים וצוברים תאוצה בשל גידול בתוחלת החיים, עליית גיל הנישואים, עלייה במספר הגירושים ועוד.
לדבריה, הצרכנים מבקשים כיום מוצרים מוקטנים אשר מתאימים לצריכה אישית ואפילו מוכנים לשלם על כך מעט יותר, שכן ברוב המקרים לא להשתמש בכל הכמות עולה יותר.

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.