נחשף אתר האינטרנט של HOT לרשת החדשה שתושק מחר

עפ"י האתר, הרשת של HOT תושק ב-8 ערים במקביל ■ עוד ניתן ללמוד מהאתר כי HOT עומדת לצאת עם חבילות דומות מאד לבזק, כולל חבילה עד 64 מגה ב-499 שקל לחודש וחבילה עד 100 מגה ב-599 שקל לחודש

נחשף אתר האינטרנט של חברת HOT , אשר היה אמור להיחשף מחר (ד') במסגרת מסיבת עיתונאים שתערוך החברה במסגרת שדרוג הרשת שלה. ל"גלובס" נודע כי האתר החדש, שכתובתו היא www.hot.net.il\ufi, מציג את כל תמונת המצב של פרויקט שדרוג הרשת של HOT, כולל מחירים ופריסת היישובים שייכללו בו.

האתר אינו מאובטח ופתוח לגלישה חופשית. מהאתר הייעודי של החברה ניתן ללמוד כי HOT עומדת לצאת מחר עם חבילות דומות מאד לבזק , תוך שהיא מנסה לבדל את עצמה בכך שבכל חבילה היא מוסיפה עוד קצת מהירות כדי לשווק את עצמה כרשת מהירה יותר מבזק.

כך, למשל, יוצאת HOT מחר עם חבילות של 12 מגה (החל מ-109 שקל), חבילה של עד 16 מגה (במחיר של 139 שקל בחודש), חבילה של עד 32 מגה (במחיר של 349 שקל בחודש, חבילה של עד 64 מגה (במחיר של 499 שקל לחודש) וחבילה של עד 100 מגה (במחיר של 599 שקל לחודש).

ככל הנראה, HOT מדגישה בכוונה כי מדובר בחבילות של "עד" מהירות מסוימת, מפני שהיא לא יכולה להבטיח את המהירות הזאת באופן סופי, עד שלא תשלים את השדרוג של הרשת שלה ותבצע השקעות כבדות שהיא מתכננת בשדרוג הרשת.

פריסת הרשת של HOT על-פי האתר תהיה ב-8 ערים במקביל, כאשר כל הערים הם באזורים שבהם הרשת שלה היא עצמאית לחלוטין, כלומר לא עוברת דרך תשתיות בזק. מדובר בערים כמו נתניה, חיפה, חדרה, רעננה, הרצליה, רמת-השרון והוד-השרון. באזורי תל-אביב, ירושלים, באר-שבע ועוד (אזורי ערוצי זהב לשעבר וחלק ניכר מתבל), החברה עדיין לא מספקת שירות.