סבב מינויים שלישי בהנהלה הבכירה של בנק הפועלים

ציון קינן, מנכ"ל הבנק, מינה את אילן אמיר למנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית, במקומו של יעקב אורבך, שהחליט לסיים את תפקידו ולפרוש מהבנק אחרי 29 שנה ■ בתפקידו האחרון אמיר כיהן כמנהל אגף בנקאות מסחרית בחטיבה העסקית

סבב מינויים נוסף בבנק הפועלים - השלישי במספר מאז כניסתו של ציון קינן המנכ"ל החדש לתפקיד בסוף אוגוסט.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, הודיע על סבב מינויים בכירים בחטיבה העסקית ובחטיבה הקמעונאית, שמתבצע בעקבות החלטתו של יעקב אורבך, מנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית, לפרוש לאחר 29 שנות עבודה בבנק.

אילן אמיר מתמנה למנהל האגף העסקי בחטיבה העסקית, ומחליף את יעקב אורבך, שהחליט לסיים את תפקידו. אמיר (52) עובד 24 שנים בבנק הפועלים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף בנקאות מסחרית בחטיבה העסקית. את מקומו של אמיר באגף העסקי בחטיבה העסקית ימלא אהוד יניב (54),שעובד 28 שנים בבנק הפועלים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף בנקאות קמעונאית בחטיבה הקמעונאית. רונן שטיין (42) ייקח את מקומו של יניב, כמנהל אגף בנקאות קמעונאית בחטיבה הקמעונאית. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מטה סניפים עסקיים בחטיבה העסקית.

נזכיר, כי שבוע וחצי לאחר כניסתו הרשמית לתפקיד, קינן ביצע סבב מינויים גדול ומפתיע, והזרים דם חדש להנהלת הבנק - מינה ארבעה חברי הנהלה חדשים. בכך, קינן החליף את שני בעלי התפקידים הבכירים ביותר בבנק לאחר המנכ"ל, ובנה לעצמו הנהלה חדשה איתה יעבוד לאורך כהונתו. סבב מינויים שני קינן ביצע כשבוע לאחר מכן, בו מינה בין השאר שני משני למנכ"ל.