האם 2 חברות של בוימלגרין בארה"ב יפשטו בקרוב את הרגל?

הנרי וינשטיין, המסוכסך משפטית עם בוימלגרין, טוען כי בוימלגרין מפגר בתשלומי דמי השכירות וחייב לו 200 אלף דולר ■ הוא מבקש לפנות את החברות של בוימלגרין מהבניין, מה שהניע חברה אחרת לנסות לאלץ אותן לפשוט רגל

האם 2 חברות של שעיה בוימלגרין בארה"ב יפשטו בקרוב את הרגל? לפי הדיווח באתר האמריקני crain's, חברת 752 Pacific, השוכרת שטחים כדייר משנה בבניין בברוקלין בו שוכרות שטחים גם החברות של בוימלגרין, הגישה בקשה לבית המשפט בה היא מנסה לאלץ את 2 החברות לפשוט את הרגל באמצעות "צ'פטר 7", כלומר הנזלת נכסים על ידי מכירתם.

הסיפור מתחיל בצו פינוי שהוציא הנרי וינשטיין, הבעלים של הבניין הממוקם בפסיפיק אווניו, לחברות של בוימלגרין, בטענה שהן מפגרות בתשלומים וחייבות לו כ-200 אלף דולר. חברת 752 Pacific חוששת שגם היא תיאלץ להתפנות בעקבות הפינוי של החברות של בוימלגרין, ולכן הגישה בשבוע שעבר את הבקשה האמורה לבית המשפט. במקביל, היא פתחה בדיאלוג עם וינשטיין כדי שיאפשר לה להישאר כדייר בבניין.

ג'וזף דג'ני, יועץ משפטי לחברת 752 Pacific אמר ל-crain's כי החברות של בוימלגרין הבטיחו לשלם 252 אלף דולר אם חוזה השכירות יופר, אולם הן לא עמדו בהתחייבות זו. דג'ני ציין כי 752 Pacific שכרה כמחצית מהבניין מבוימלגרין משנת 2005 וכי החברה משלמת דמי שכירות של כ-6,000 דולר בחודש לחברות של בוימלגרין.

החברות של בוימלגרין החלו לשכור שטחים בבניין כבר מ-1999. בעקבות אי העמידה שלהן בתנאי החוזה, הוצא להן צו פינוי מהבניין ב-8 באוקטובר, אשר חייב אותן להתפנות תוך 5 ימים. לפי הדיווח, הן טרם עשו זאת.

וינשטיין עצמו אמר כי הוא תבע את בוימלגרין ב-2006 לאחר שנודע לו כי בוימלגרין מכר את חוזה השכירות בן 40 שנה לחברת Forest City Ratner מבלי ליידע את וינשטיין. בחודש מאי קבע בית המשפט כי וינשטיין רשאי לפנות את בוימלגרין מהבניין וכי מכירת החוזה ל-Forest City Ratner לא הייתה כשרה. וינשטיין טוען כי מאז חודש יוני בוימלגרין הפסיק לשלם את דמי השכירות.

"בוימלגרין הלך מאחורי גבי ומכר את חוזה השכירות", אמר וינשטיין ל-crain's.