חוזה חדש לטסקום: היקפו עשוי להגיע ל-10 מיליון אירו

טסקום מספקת פתרונות תוכנה ואבטחת איכות, ונסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 18 מיליון שקל

טסקום זכתה בחוזה עם חברת ביטוח אירופית, שהיקפו עשוי להגיע לכ-10 מיליון אירו. החברה, בשליטתו (44.2%) ובניהולו של עופר אלבק, תשתתף בפרויקט הסבת מערכות ליבה של חברת הביטוח. בשלב הראשון, שהיקפו 700 אלף אירו, חלקה של טסקום הוא כשליש, ומאוחר יותר עשויה חברת הביטוח להמשיך את הפרויקט, כך שהוא יגיע להיקף של כ-10 מיליון אירו.

טסקום מספקת פתרונות תוכנה ואבטחת איכות, והיא נסחרת בבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 18 מיליון שקל, לאחר שבשנה שעברה היא החליטה על מחיקה של מניותיה ממסחר בבורסת ה-AIM בלונדון.

הלקוחה החדשה של טסקום, חברת הביטוח האירופית, רכשה בשנים האחרונות שלוש חברות בעלות מערכות שונות, כך שהיא מעוניינת לשלב אותן ולבצע מודרניזציה (הסבה) שלהן, כדי לשפר את הגמישות התפעולית ולהוריד את העלויות שלה. טסקום מציינת שהפתרון שלה יאפשר ללקוחה לשדרג במהירות ובפשטות את האפליקציה הקיימת, תוך 8-10 חודשים.

החוזה החדש מצטרף לחוזים אחרים של החברה בתחום הפיננסי, ובהם פרויקט של משרד האוצר הצרפתי. בדו"ח הרבעוני האחרון שפרסמה העריכה החברה את הכנסותיה מפרויקט זה ב-11 מיליון אירו לשלוש שנים.

במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות טסקום ב-67.9 מיליון שקל, ירידה של 30% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. לעומת זאת, בשורה התחתונה החברה הצליחה לצמצם את ההפסד שלה ב-85%, לרמה של 342 אלף שקל. *