גינדי באולטימטום לרוכשי הדירות: המכירה ב"שרונה" תסתיים עוד שבועיים

הצעה אמיתית, טריק שיווקי או סתם זחיחות נדל"נית? לחברה נותרו עוד 88 דירות למכירה בשלושת המגדלים שהיא מתכננת להקים בפרויקט דרום הקריה ■ סמנכ"ל השיווק בגינדי: "אנו נותנים הזדמנות אחרונה לציבור"

הצעה אמיתית וכנה לרוכשי הדירות, טריק שיווקי הנובע מלחץ או סתם זחיחות נדל"נית? גינדי החזקות, אשר זכתה במכרז דרום הקריה ומתכננת להקים במקום את פרויקט "שרונה" ובו שלושה מגדלי יוקרה, מכריזה היום (ב') כי מכירת הדירות בפרויקט תסתיים ב-11 בנובמבר ופונה לציבור רוכשי הדירות בטענה כי היא מעניקה להם הזדמנות אחרונה לקנות דירות בפרויקט.

"אנו נותנים הזדמנות אחרונה לכלל הציבור להצטרף להצלחה הגדולה של פרויקט 'שרונה' ולקנות דירה במיקום הטוב ביותר בלב תל אביב", אומר סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, עו"ד שרון מומן. "ב-11 בנובמבר תסגור החברה את מרכז המכירות ברחוב הארבעה ויתרת הדירות, ככל שיישארו כאלה, תישארנה בבעלות החברה או יימכרו במועד מאוחר יותר שטרם נקבע ובמחירים גבוהים יותר".

גינדי זכתה במכרז בדרום הקריה בתחילת ספטמבר ומאז פתחה בקמפיין שיווק אגרסיבי למכירת הדירות בפרויקט, כולל פרסום בעיתונים ובטלוויזיה. החברה ניסתה גם לעודד את המכירות באמצעות פניה למשתתפי קבוצות הרכישה האחרות שלא זכו במכרז, והציעה להם לקנות 106 דירות במחירים בלעדיים עד ה-22 באוקטובר, אם כי היא לא מסרה את אותם "מחירים בלעדיים".

עד כה מכרה החברה 236 דירות בהיקף כולל של 814 מיליון שקל, קרי ממוצע של 3.5 מיליון שקל לדירה. החברה מתכננת לבנות במקום 3 מגדלים בני 108 דירות כל אחד, כלומר 324 דירות בסך הכל - כך שנותרו לה עוד 88 דירות למכירה.

בתחילת החודש מסרה החברה כי מכרה דירות פנטהאוז בטווח מחירים של 8-14.5 מיליון שקל. לפי נתונים שהגיעו לידי "גלובס" בחודש שעבר, דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרת ב-2.6 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה חמישית ב-2.9 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל חניה אחת. בנוסף, לכל קומה גבוהה יותר משלמים תוספת של 50 אלך שקל לקומה. רמת המחיר הממוצעת נעה סביב 21 אלף שקל למ"ר. כך, בקומה ה-16 מוצעת דירת 4 חדרים בשטח של 137 מ"ר (ברוטו) ו-107 מ"ר (נטו) ב-2.87 מיליון שקל.

גינדי החזקות זכתה במתחם דרום הקריה לפני כחודש וחצי לאחר שהסכימה לשלם 436.5 מיליון שקל. זאת, ימים ספורים בלבד לאחר שהחברה הודיעה כי פרשה מהמכרז בעקבות המחירים הגבוהים בו. הצעת גינדי הייתה גבוהה בכ-2.5% מההצעה שמתחתיה.