עכבר של לוג'יטק - תחושה נעימה על משטחי זכוכית

Performance Mouse MX מיועד לאלה שהשקיעו בשולחנות מפוארים ולא רוצים להישאר עם משטח עכבר לא נוצץ במיוחד ■ העכבר של לוג'יטק מדייק בתזוזה שלו, והתחושה נעימה אפילו יותר מעבודה על משטח רגיל

שולחנות עבודה רבים במשרדים וגם בבתים פרטיים עשויים מזכוכית מסיבות עיצוביות שונות. במהלך השנים נעלמו עכברי הגלגלת שהכריחו אותנו להשתמש במשטחי עכבר והחלו לצוץ עכברי לייזר שאפשרו לנו לנוע בחופשיות על שולחן העבודה. הבעיה הייתה שהעכברים לא היו מסוגלים לעבוד על משטחי זכוכית מסיבות טכנולוגיות, והצרכנים, שהשקיעו בשולחנות מפוארים, נשארו עם משטח עכבר לא נוצץ במיוחד. בלוג'יטק נענו לאתגר והחליטו לייצר את העכבר הראשון שעובד על משטחי זכוכית - Performance Mouse MX.

איך זה עובד? בניגוד לעכברי הלייזר שמזהים את השטח עליו הם עובדים, עכבר אינו יכול לפעול על משטח זכוכית מכיוון שאין מספיק נתונים עבור חיישן שלו כדי לזהות נקודות ציון למדידת התזוזה. בניגוד לטכנולוגיה הקודמת, העכבר החדש של לוג'יטק, הפועל בטכנולוגיית Darkfield, לא בודק את המשטח עצמו אלא את מה שנמצא על-גבי המשטח. העכבר רואה את משטח הזכוכית כרקע חשוך שעליו נמצאות נקודות בהירות, כמו חלקיקי אבק או שומן והוא מזהה את התזוזה באמצעות נקודות אלה. התוצאה הסופית מוצלחת מאוד, העכבר מדייק בתזוזה שלו והתחושה נעימה אפילו יותר מעבודה על משטח עבודה רגיל.

עכבר של לוג'יטק

* כפתורים: העכבר מגיע עם מגוון כפתורים המוטמעים בו. תוכלו למצוא כפתור להזזת העמוד קדימה ואחורה (יעיל בעיקר בדפדפני גלישה), גלגלת להנעת העמוד למעלה ולמטה וגם כפתור המאפשר לשחרר את הגלגלת, כך שהעמוד ינוע בחופשיות למטה ולמעלה (מתאים בעיקר לעמודים ארוכים מאוד) ויש גם כפתור לביצוע תקריבים (זום), בשילוב הגלגלת וכמובן שגם חיווי על מצב הסוללה.

*אלחוט: העכבר מחובר למחשב באלחוט, באמצעות משדר זעיר המתחבר לכניסת ה-USB. הייחוד במשדר הזה, שהוא לא מגיע בגודל של כונני דיסק און קיי, אלא כמעט בגודל של ציפורן גדולה והוא מאפשר להתחבר לשישה מוצרים של החברה בו זמנית ולשכוח שהוא מחובר למחשב שלכם.

* בשורה התחתונה: עכבר מצוין, אבל מדובר ביתרון טכנולוגי שמתאים רק למי שעובד על שולחן זכוכית.

* מחיר: 700 שקל. יגיע לארץ בנובמבר.

* ציון: 9.