נייס הודיעה היום (ג') כי ספקית שירותי תקשורת אמריקנית מובילה תרחיב את סביבת היישומים של נייס המותקנים אצלה, למטרת שיפור היעילות התפעולית במוקדי שירות, בעסקה שהיקפה עולה על 5 מיליון דולר.
מהחברה נמסר כי "פתרון IEX TotalView לניהול כוח-אדם של נייס נבחר בשל היצע היישומים המגוון, המאפשר קביעת לוחות הזמנים של עשרות אלפי נציגי שירות הפועלים בסביבה מורכבת בשל ריבוי בעלי תפקידים ומספר האתרים".
דבי מיי, נשיאת קבוצת Workforce Management IEX בנייס, מסרה: "אנו שמחים על בחירתנו לפרויקט רחב-היקף זה, מה שמעיד על מצויינות השירות שלנו ועל תפקידנו המוביל באספקת פתרון ניהול כוח-אדם ראשון במעלה לתעשיית התקשורת, פתרון פונקציונלי מוביל בעל יתרונות עסקיים ותפעוליים מדידים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.