המדינה מתנגדת לבקשת הנגבי לדחות את הגשת הסיכומים במשפטו

טוענת כי מדובר בבקשה "מקוממת ממש", לאור הזמן הרב שעמד לסניגורים להכנת הסיכומים בתיק ■ כזכור, הנגבי מואשם ב-49 מינויים פוליטיים של חברי מרכז ליכוד וקרוביהם

המדינה מתנגדת לבקשת ח"כ צחי הנגבי להאריך את המועד להגשת הסיכומים במשפטו. בתגובה שהגישו עוה"ד ארז פדן ונעמה דברת-סולטניק נאמר כי מדובר בבקשה "מקוממת ממש", לאור הזמן הרב שעמד לסניגורים להכנת הסיכומים.

כזכור, הנגבי ומנכ"ל משרדו לשעבר, שמואל הרשקוביץ, מואשמים בביצוע מינויים פוליטיים של חברי מרכז ליכוד וקרוביהם במשרד לאיכות הסביבה.

סניגורי הנגבי טענו כי האיחור של הפרקליטות בהגשת סיכומיה והחריגה שלה ממכסת העמודים שנקבעה מביאים לכך שהם לא יוכלו לעמוד במסגרת הזמנים.

המדינה טוענת כעת בתגובה כי הרכב השופטים כבר דחה בחודש אפריל בקשה מצד הסניגורים להארכת המועד להגשת הסיכומים, תוך שקבע כי "נקבעו מועדים רחוקים ונדיבים ביותר בנושא הסיכומים, כך שהמועדים יעמדו בעינם לגבי כל הצדדים הנוגעים דבר".

לפיכך, היה על הסניגורים לכלכל צעדיהם ולתכנן את זמנם, תוך מתן עדיפות מירבית למשימת השלמת סיכומיהם בחלוף כשבעה חודשים וחצי (!) ממועד ההחלטה, או כחצי שנה (!) מסיום פרשת הראיות.

לטענתה, "העובדה כי בחרו להקדיש את זמנם לטיפול בתיק אחר במהלך הקיץ אינה יכולה להוות תירוץ לאי-עמידה בזמנים שנקבעו חודשים קודם לכן".