אחרי 20 שנה: תקציב היח"צ של רשת סופר-פארם עובר לשלום ת"א

התקציב טופל עד כה בידי שלמור תקשורת ■ שלום ת"א יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג באינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט

תקציב יחסי הציבור של רשת סופר-פארם עובר למשרד שלום תל-אביב.

במסגרת ההתקשרות יטפל המשרד ברשת החנויות, במותג הפרטי לייף, בכרטיס לייף סטייל ועוד.

שלום תל-אביב יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג ברשת האינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט.

ב-20 השנים האחרונות טיפל ברשת סופר-פארם משרד שלמור תקשורת.