היבואנים נערכים להקדמת חוזי ליסינג לפני שינוי שווי השימוש

בין השאר, יזכו בשבוע הבא עובדי IBM לחשיפת בכורה מוקדמת של רנו "פלואנס" וקיה "פורטה" באירוע ליסינג של החברה

יבואני הרכב החלו לנקוט בפעילות מיוחדת לקראת אפשרות של הקדמת חידוש חוזי ליסינג ורכישות מוגברות של ציים כהקדמה לשינוי שיטת "שווי השימוש",שאמור להיכנס לתוקף בינואר 2010.

בין השאר צפויות בשבוע הבא לפחות שתי "חשיפות בכורה" ישראליות של כלי רכב חדשים, שיוצגו במסגרת "מיני תצוגת רכב", שתערוך חברת IBM לעובדיה במתחמי החברה.

בתצוגה יציגו היבואנים בשילוב עם שלוש חברות ליסינג שמספקות כלי רכב לחברה מגוון דגמי רכב חדשים, שחלקם טרם הוצעו לקהל הרחב. מביניהם יוכלו העובדים לבחור את רכב הליסינג שלהם ל-3 השנים הקרובות.

חשיפה אחת היא של המשפחתית החדשה רנו "פלואנס", שמחליפה את המגאן סדאן. השיווק הסדיר של המכונית לקהל אמור להתחיל רק בסוף דצמבר אולם עובדים, שיבחרו בה, יוכלו לקבל אותה עוד לפני כן. הפלואנס תוצע בקבוצה 2 במחיר של כ-118 אלף שקל עם רמת אבזור גבוהה.

גם חברת ריי-מוטורס, יבואנית קיה, אמורה להציג באירוע של IBM את המשפחתית החדשה "FORTE", למרות, שמכירותיה לא אמורות להתחיל לפני סוף השבוע הבא. הפורטה החדשה ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.65 מ' ותוצע עם מנוע 1.6 ליטר בהספק 124 כ"ס ועם רמת אבזור גבוהה בקבוצה 2.

לצידן יוצגו באירוע דגמים פופולאריים כמו מאזדה 3 החדשה, טויוטה קורולה ועוד. כל המכוניות יוצעו עם "חבילות" של מחיר, שגובשו במשותף בין כל אחת מחברות הליסינג לבין היבואנים לגבי הדגמים שלהם.

האירוע של IBM הוא חלק מההיערכות של החברה לחידוש כ-800 חוזי ליסינג לעובדיה והוא הוקדם לסוף השנה הנוכחית כדי להקדים את המעבר לשיטת שווי שימוש "רציף", שאמור להיות מלווה בהתייקרות שווי השימוש.

רנו פלואנס