אלי רייפמן מהכלא: "30 יום לא ראיתי אסלה; החגורה במכנסיים שלי לא נסגרת"

מייסד אמבלייז, המרצה עונש מאסר בגין ביזיון בית המשפט, אמר את הדברים לערוץ 10 וערך הקבלה בינו ובין לב לבייב: "רוב הנושים שלי מוכנים לחכות שנה ולתת לי פריסה - כמו שנתנו פריסה ללבייב. אם כך - מדוע אני כאן?"

אלי רייפמן, מייסד אמבלייז המרצה מזה כחודש עונש מאסר בגין ביזיון בית המשפט, סיפר בראיון לחדשות ערוץ 10 על החיים בכלא. רייפמן, נזכיר, מבלה במאסר מזה שסירב להעביר את מניותיו בחברת אמבלייז למנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, שמונה לשם כך בהוראת השופטת ורדה אלשיך.

"כשנסגרת הדלת ואתה יודע שאתה הולך להיות 24 שעות בתא 2 מטר על 2 מטר - אתה לא יכול להתרגל", אמר רייפמן. "זה כמו שיורד עלייך מסך. כמה שזה נורא להגיד - לא ראיתי אסלה כבר 30 יום. החגורה של המכנסיים שלי כבר לא נסגרת".

רייפמן ממשיך לטעון כי אינו יכול למכור את המניות מהכלא וכי מהלך זה לוקח זמן. לדבריו, "לב לבייב לא יכול למכור את הנכסים שלו? הוא יכול. זה רק לוקח זמן. למה הוא ביקש פריסה? כי זה לוקח זמן. אם כך - מדוע אני כאן?".

כאשר נשאל רייפמן על קשריו עם שלי נרקיס, מי שהוגדר על-ידי המשטרה כ"מלך השוק האפור" ואשר ממנו לווה רייפמן כ-19 מיליון דולר, אמר רייפמן: "אנחנו חיים בעולם של צדקנות ושל שיפוטיות. אין לי עסקים בשוק האפור. שלי נרקיס נתן לי כסף לבן ולא אפור. הוא נתן לי כסף כמו שלא נתנו לי בנקים שסגרו לי דלתות ואני התחננתי בפניהם".

כזכור, רייפמן ניצל מניסיון התנקשות בחייו בחודש שעבר. לא ברור מי ניסה להתנקש בחייו של רייפמן, אך הוא טוען כי הוא לא מפחד מנרקיס ומשאר הגורמים הקשורים לכאורה לשוק האפור מהם לווה כספים.

"אני לא מפחד מהם", הדגיש רייפמן. "הם אוכלים משולחני, ואני אוכל משולחנם. אני גאה להכיר אותם כי רק בשעת צרה אתה יודע מי הם אנשים. אנשים שעשיתי איתם עסקים והרוויחו אתי מיליוני דולרים - נעלמו. אני אומר להם: 'אני אשמח לעזרה' - והדלתות נסגרות. ואני לא מדבר על מיליונים אלא רק על 50 אלף שקל".

רייפמן המשיך לתקוף את עו"ד ארז וטען כי טענתו לפיה רייפמן יכול להעביר את המניות מהכלא - אינה מבוססת. "זה לא הולך כך", אמר רייפמן. "זה לא רק להרים טלפון. המניות מפוזרות בין 150 חברות שונות בשרשורים. בית המשפט לא בדק את העובדות. רוב הנושים שלי מוכנים לחכות שנה ולתת לי פריסה - כמו שנתנו פריסה ללב לבייב".