סטלה הנדלר נפגשה עם פטריק דרהי כדי לקדם את מכירת 012 סמייל

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", דרהי פנה למספר בנקים ישראליים על מנת לבדוק אפשרויות למימון עסקה אפשרית לרכישת 012 סמייל או חברת הסלולר מירס

סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, טסה בשבוע שעבר לפגישה בז'נבה עם איש העסקים הצרפתי פטריק דרהי, המחזיק בכ-33% מחברת HOT, על מנת לקדם את מכירת החברה.

דרהי מגלה עניין ב-012 סמייל על רקע הצורך של שאול אלוביץ', בעלי חברת הטלפוניה והאינטרנט, למכור אותה כחלק מהעסקה הגדולה שהוא מבצע בימים אלה לרכישת השליטה בבזק.

בשיחה הציגה הנדלר את 012 סמייל וכיצד היא יכולה להשתלב בחברת HOT .

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", דרהי פנה למספר בנקים ישראליים על מנת לבדוק אפשרויות למימון עסקה אפשרית לרכישת 012 סמייל או חברת הסלולר מירס, שגם בה הוא מעורב עמוקות והגיש הצעה לרכישה.

בתוך כך, נודע כי מספר קרנות השקעה פנו לאלוביץ' וגילו עניין ברכישת 012 סמייל. בנק ההשקעות שעימו עובד אלוביץ', ג'יי פי מורגן, מנסה לעניין מספר גורמים מקומיים ובינלאומיים, אך התחושה בקרב גורמים שונים בקבוצה היא כי תהליך ההתמחרות המרכזי יהיה בין החברות HOT ופרטנר.

אילן בן-דב, בעלי פרטנר , אמר היום (א') במסיבת עיתונאים שערכה החברה כי הם בודקים את האפשרות לרכישת 012 סמייל כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר להתרחב בשוק התקשורת לתחומים נוספים.

במקביל, הבהירה הנדלר לרוכשים הפוטנציאליים כי היא רואה את עצמה מלווה את 012 סמייל בחודשים הראשונים להטמעתה בחברה אחרת, וזאת על מנת להבטיח לרוכשים כי הם ירכשו חברה עם הנהלה קיימת.

יש לציין כי למרות הדחיפות בעניין מכירת 012 סמייל, הרי שלא פרטנר ולא דרהי מוכנים עדיין להגשת הצעות, והתהליך של בדיקת החברה יימשך עוד שבוע-שבועיים לפחות.