גאון אגרו: רה-ארגון בחברה וחילופי תפקידים בהנהלה הבכירה

גאון אגרו מרכזת את הפעילות בתחום תשתיות וטכנולוגיות המים של קבוצת גאון אחזקות ■ משה גאון, יו"ר גאון אחזקות: "כדי להצליח ולצמוח, עלינו להמשיך ולהשתנות ולהשקיע בפיתוח מקצוענות וביישום תהליכי ניהול מתקדמים"

חברת גאון אגרו , שמרכזת את הפעילות בתחום תשתיות וטכנולוגיות המים של קבוצת גאון אחזקות , הודיעה היום (ב') כי דירקטוריון החברה החליט על ביצוע רה-ארגון, שמטרתו היא שיפור הליכי העבודה בגאון אגרו וניצול יעיל יותר של שיתוף הפעולה והעבודה עם המטה הניהולי ובכירי גאון אחזקות.

המהלך כולל מספר שינויים וחילופי תפקידים בהנהלת החברה: שי פרמינגר, מנכ"ל גאון אחזקות, יכהן גם בתפקיד יו"ר גאון אגרו; מוטי דבי, יכהן גם כסגן יו"ר גאון אגרו וכממלא מקום המנכ"ל; בני שריג יתמקד בתפקידו כיו"ר צינורות המזרח התיכון וכדירקטור בחברות בנות וכממלא מקום המנכ"ל, ויסיים את תפקידו כמנכ"ל גאון אגרו; ישראל כהן, ימשיך בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה, אולם יעבור להיות מועסק ע"י גאון אחזקות.

משה גאון, יו"ר גאון אחזקות, מסר כי "השינוי הארגוני הוא חלק מתהליך הרה-ארגון שעוברת הקבוצה בשנה האחרונה כדי להתמודד עם האתגרים הנמצאים לפנינו, ולעמוד בתכנית העבודה שלנו. כדי להצליח ולצמוח, עלינו להמשיך ולהשתנות ולהשקיע בפיתוח מקצוענות וביישום תהליכי ניהול מתקדמים. השינוי הארגוני בגאון אגרו נועד להשיג יעד זה".